1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich lese ein Rezept."

"Ich lese ein Rezept."

Çeviri:Bir yemek tarifi okuyorum.

December 26, 2016

5 Yorum


FatmaZehra226784

Sanırım küçük bir sorunumuz var


Sedefgull

Bir tarifi okuyorum yazdim kabul etti ama yazim hatası var dedi


IRMAKEGE

Ben de aynı cevapla karşılaştım. Türkçe'de "Bir tarif okuyorum" olarak kullanıyoruz. Sanırım bu yüzden.


MehmetAli586560

Herkeste aynı sorunla karşılaşıyor oysa suç onlarda çünkü başka bir seçenek yok


Fato902625

Bir yemek tarifi okuyorum olacaktı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.