1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I walk into the house."

"I walk into the house."

Çeviri:Ben eve girerim.

February 25, 2014

15 Yorum


dondurmakaymak

Türkçede evin içine yürünmez, "evin içine girerim" daha doğru geliyor kulağa.


MucahitUst2

go into = walk into = girmek


MehmetAydn393394

Bende bunu merak etmiştim teşekkürler


haances

Genellikle, "in" edatı; statik, durumsal olayların anlatımında, "into" edatı ise dinamik olayların anlatımında kullanılır.

Ben bunu çevirecek olsam, "Eve yürüyorum." şeklinde çeviririm.


SermetGezergen

Kurbana girmek gibi bir sey mi acaba bu? Ben krediyle eve girerim.


ilknur10489

Walk into : Girmek fiili


onur23979

Arkadaşlar kelimelerin üzerine dokununca türkçesi yazıyo


WhatIsTheHakikat

Kafa karıştıran İnto bir mekanın veya yerin veya spesifik bir şeyin içine eylemsel girerken kullanılır. Bunu söyleyen şahıs muhtemelen evin bahçesinden eve girmekten bahsetmiş.


metalurjistsks

bu çeviriyi açıklar mısınız?


Viforvendetta

i walk = ben yürürüm
into = içine
the house = evin


sonterekeme

Walk into girmek demek. I ben walk into girerim the house eve ben girerim eve svo, özne yüklem nesne, türkçede özne nesne yüklem ben eve girerim diye düşünmek daha doğru umarım açıklamam doğrudur.


beritan208336

walk into : girmek anlamında burada bir kalıptır. ( https://tureng.com/tr/turkce-ingilizce/walk%20into) go into : girmek anlamı kalıp. (https://tureng.com/tr/turkce-ingilizce/go%20into) burada ki soru şu ikisi arasında ki kullanım alanlarının farklıları var ama nedir ??


suzi67600957

Bu cumleyi çevirince ewe yürürüm oluo anlamdm yaa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.