"Iwalkintothehouse."

Çeviri:Ben eve girerim.

4 yıl önce

20 Yorum


UfukDerins

Türkçede evin içine yürünmez, "evin içine girerim" daha doğru geliyor kulağa.

4 yıl önce

haances

Genellikle, "in" edatı; statik, durumsal olayların anlatımında, "into" edatı ise dinamik olayların anlatımında kullanılır.

Ben bunu çevirecek olsam, "Eve yürüyorum." şeklinde çeviririm.

3 yıl önce

metalurjistsks

bu çeviriyi açıklar mısınız?

4 yıl önce

Viforvendetta

i walk = ben yürürüm
into = içine
the house = evin

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Into ile in ' in farkı nedir acaba

2 yıl önce

FurkanTrk6

In = içinde İnto = içine

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Walk into girmek demek. I ben walk into girerim the house eve ben girerim eve svo, özne yüklem nesne, türkçede özne nesne yüklem ben eve girerim diye düşünmek daha doğru umarım açıklamam doğrudur.

3 ay önce

SermetGezergen

Kurbana girmek gibi bir sey mi acaba bu? Ben krediyle eve girerim.

3 yıl önce

kurul_esra

ne?

3 yıl önce

haances

Ben eve yürüyorum\yürürüm de doğru olmalı. Into yönelim gösterir ve -e,-a,-eye,-aya diye çevrilebilir.

4 yıl önce

zofical

Yürürüm fiili var türkçe çevirisi yanlış.

3 yıl önce

ilknur10489

Walk into : Girmek fiili

8 ay önce

AyTemur

Ben eve yürüyerek girerim olmazmı

3 yıl önce

saidnursi

Walk into kalıp mı

3 yıl önce

kurul_esra

hayır walk yürümek into girmek

3 yıl önce

dirtclass

ben evde yürürüm olmaz mı

3 yıl önce

ibrahiminal99

Eve yürürüm. Olması gerekli degil miydi???

1 yıl önce

YET940622

evin içinde yürürüm

10 ay önce

contagiosa

girmek 'enter' değil miydi?

6 ay önce

MucahitUst2

go into = walk into = girmek

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.