Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I walk into the house."

Çeviri:Ben eve girerim.

0
4 yıl önce

17 Yorum


UfukDerins

Türkçede evin içine yürünmez, "evin içine girerim" daha doğru geliyor kulağa.

12
Cevap ver4 yıl önce

haances

Genellikle, "in" edatı; statik, durumsal olayların anlatımında, "into" edatı ise dinamik olayların anlatımında kullanılır.

Ben bunu çevirecek olsam, "Eve yürüyorum." şeklinde çeviririm.

4
Cevap ver2 yıl önce

SermetGezergen

Kurbana girmek gibi bir sey mi acaba bu? Ben krediyle eve girerim.

3
Cevap ver2 yıl önce

metalurjistsks

bu çeviriyi açıklar mısınız?

2
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

i walk = ben yürürüm
into = içine
the house = evin

9
Cevap ver4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Into ile in ' in farkı nedir acaba

1
Cevap ver2 yıl önce

FurkanTrk6

In = içinde İnto = içine

12
Cevap ver32 yıl önce

haances

Ben eve yürüyorum\yürürüm de doğru olmalı. Into yönelim gösterir ve -e,-a,-eye,-aya diye çevrilebilir.

1
Cevap ver3 yıl önce

zofical

Yürürüm fiili var türkçe çevirisi yanlış.

1
Cevap ver3 yıl önce

AyTemur

Ben eve yürüyerek girerim olmazmı

0
Cevap ver3 yıl önce

saidnursi

Walk into kalıp mı

0
Cevap ver3 yıl önce

kurul_esra

hayır walk yürümek into girmek

0
Cevap ver2 yıl önce

dirtclass

ben evde yürürüm olmaz mı

0
Cevap ver3 yıl önce

ibrahiminal99

Eve yürürüm. Olması gerekli degil miydi???

0
Cevap ver1 yıl önce

YET940622

evin içinde yürürüm

0
Cevap ver6 ay önce

ilknur10489

Walk into : Girmek fiili

0
Cevap ver4 ay önce

contagiosa

girmek 'enter' değil miydi?

0
Cevap ver2 ay önce