"I walk into the house."

Çeviri:Ben eve girerim.

February 25, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

UfukDerins

Türkçede evin içine yürünmez, "evin içine girerim" daha doğru geliyor kulağa.

February 25, 2014

haances

Genellikle, "in" edatı; statik, durumsal olayların anlatımında, "into" edatı ise dinamik olayların anlatımında kullanılır.

Ben bunu çevirecek olsam, "Eve yürüyorum." şeklinde çeviririm.

September 29, 2015

MucahitUst2

go into = walk into = girmek

September 7, 2018

MehmetAydn393394

Bende bunu merak etmiştim teşekkürler

December 9, 2018

SermetGezergen

Kurbana girmek gibi bir sey mi acaba bu? Ben krediyle eve girerim.

September 6, 2015

kurul_esra

ne?

September 26, 2015

ilknur10489

Walk into : Girmek fiili

March 23, 2018

metalurjistsks

bu çeviriyi açıklar mısınız?

June 20, 2014

Viforvendetta

i walk = ben yürürüm
into = içine
the house = evin

June 20, 2014

kbrazl

Into ile in ' in farkı nedir acaba

December 8, 2015

FurkanTrk6

In = içinde İnto = içine

February 29, 2016

sonterekeme

Walk into girmek demek. I ben walk into girerim the house eve ben girerim eve svo, özne yüklem nesne, türkçede özne nesne yüklem ben eve girerim diye düşünmek daha doğru umarım açıklamam doğrudur.

September 3, 2018

onur23979

Arkadaşlar kelimelerin üzerine dokununca türkçesi yazıyo

October 2, 2019

haances

Ben eve yürüyorum\yürürüm de doğru olmalı. Into yönelim gösterir ve -e,-a,-eye,-aya diye çevrilebilir.

September 23, 2014

zofical

Yürürüm fiili var türkçe çevirisi yanlış.

March 5, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.