"Notintowine?"

Fordítás:Nem vagy oda a borért?

4 éve

13 hozzászólás


g3r3ly

"Not into wine?" szerintem nem azt jelenti, hogy "Nem a borba", hanem inkább valami olyasmit, hogy "Nem szereted a bort?" -> a teljes angol megfelelője: "You are not into wine?"

4 éve

krepler

az into az úgy -ba -be, hogy bele (mint beletesz valamit a borba). csak az ige hiányzik

4 éve

johalasz46

Úgy gondolom, Önnek van igaza.(pl. Nem a vizbe, hanem a borba!)Az in = ban,ben - pl. "borban az igazság..."---

2 éve

banna.6

egyetértek, ez így tükörfordítás, pedig kifejezésként kéne kezelni.

4 éve

johalasz46

Az Ön által közöltek szerintem kifejezés...Ezt itt most inkább szó szerint kellene forditanunk.

2 éve

Zsupy

"Not into wine?" ="Nem vagy oda a borért?" - most ez tényleg ezt jelenti? Nem értem :(

1 éve

IstvanMaro
IstvanMaro

Miért nem jó a kedveli?

8 hónapja

gabor-duolingo

Jó lenne Szöveg környezet.

3 éve

Vidaa2
Vidaa2

Értelmetlen!

2 éve

tothgabors

Nem a borba? MÁRMINT ÖNTENI...

2 éve

Fehersolyom

"Ne a borba?" (Úgymint pl. "Ne a borba öntsem a vizet?") -ba, -be, bele

1 éve

davidesz1

"Nem kedvelt bor" szerintem. A "borba" az "in wine" és nem " into wine"

10 hónapja

Tams257109

Ezen a nyelvi szinten ehhez a fordítás-változathoz jelentős kreativitásra van szükség! Soha nem jöttem volna rá, nem ilyenekkel kellene engem itt terhelni!

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.