1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Not into wine?"

"Not into wine?"

Fordítás:Nem vagy oda a borért?

February 25, 2014

16 hozzászólás


g3r3ly

"Not into wine?" szerintem nem azt jelenti, hogy "Nem a borba", hanem inkább valami olyasmit, hogy "Nem szereted a bort?" -> a teljes angol megfelelője: "You are not into wine?"


krepler

az into az úgy -ba -be, hogy bele (mint beletesz valamit a borba). csak az ige hiányzik


johalasz46

Úgy gondolom, Önnek van igaza.(pl. Nem a vizbe, hanem a borba!)Az in = ban,ben - pl. "borban az igazság..."---


banna.6

egyetértek, ez így tükörfordítás, pedig kifejezésként kéne kezelni.


johalasz46

Az Ön által közöltek szerintem kifejezés...Ezt itt most inkább szó szerint kellene forditanunk.


Zsupy

"Not into wine?" ="Nem vagy oda a borért?" - most ez tényleg ezt jelenti? Nem értem :(


IstvanMaro

Miért nem jó a kedveli?


gabor-duolingo

Jó lenne Szöveg környezet.


Vidaa2

Értelmetlen!


tothgabors

Nem a borba? MÁRMINT ÖNTENI...


Fehersolyom

"Ne a borba?" (Úgymint pl. "Ne a borba öntsem a vizet?") -ba, -be, bele


davidesz1

"Nem kedvelt bor" szerintem. A "borba" az "in wine" és nem " into wine"


Tams257109

Ezen a nyelvi szinten ehhez a fordítás-változathoz jelentős kreativitásra van szükség! Soha nem jöttem volna rá, nem ilyenekkel kellene engem itt terhelni!


annikiii

Nekem azt írta helyes megoldásként....nem borba.....ejnye bagolyka.....és olyan hibajelentés nincs, hogy hibás a fordítás.


csikiati

Nem vagy borpárti?


evairenpinter

Be into ... = kedvel valamit - a feladat oldalon az into egyik jelentése

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.