1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I want to give a computer to…

"I want to give a computer to my daughter."

Μετάφραση:Θέλω να δώσω έναν υπολογιστή στην κόρη μου.

December 27, 2016

4 σχόλια


nikos123kassian

Θέλω να δώσω έναν υπολογιστή στη θυγατέρα μου. Γιατί είναι λάθος ; Θυγατέρα δε σημαίνει κόρη;


Eleftheria780787

εδώ γελάμε!!! η κόρη δεν είναι θυγατέρα;;; είναι κάτι διαφορετικό;;;;


Xristos478093

Θέλω να δώσω ενα(ν) υπολογιστή στην κόρη μου. ένας,μία ένα. Δεν έβαλα ν και μου βγάζει λάθος; !!!!


xanialidia

Αγαπητέ Xristos478093, Έχει δίκιο ο Duolingo. Η λέξη " υπολογιστή" είναι αρσενικού γένους,αιτιατικης πτώσης. (Ενώ η λέξη "ένα", στην οποία, προφανώς, αναφέρεστε εσείς, είναι ουδετέρου γένους, όπου δεν υπάρχει "τελικό ν", έτσι κι αλλιώς).

Συνεπώς,και επειδή η λέξη "υπολογιστής" αρχίζει από ΦΩΝΗΕΝ, Το τελικό "ν" από τη λέξη "ενα(ν)",που είναι ΑΡΣΕΝΙΚΟΥ γένους, ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ.

Σας ευχαριστώ, Agapi Hanialidi

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.