1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Turuncu ve gri renktir."

"Turuncu ve gri renktir."

Çeviri:Orange and gray are colors.

February 25, 2014

35 Yorum


orhan_gazi

"Orange and gray are color" dedim ama yanlış varsaydı anlamadım?


Selcen_Ozturk

İngilizcede çoğul olmak zorunda iki renkten bahsettiğin için


Bediha06

O halde açılım "turuncu ve gri renlerdir"gayet yerinde bir çeviri olur!Orange is(a) color/Gray is (a) color!


mehmet852244

peki color kelimesinde neden are kullanıyor


inci71160

Color kelimesinde değil turuncu ve gri çoğul oluyor


KuzeyKanlo

2 şeyden bahsediyorsun ama tekil yazıyorsun Sen olsaydın doğru kabul eder miydin?


AhmetKerem606033

İki renk olduğu için çoğul yani - s takısı alır. Cevap ise Orange and gray are color(s) olucaktı


61TUBA61

Aynen cok sacma seyler oluyo


iyar265288

Sen "color" yazmışsın doğrusu "colors" olmalı . Eğer sadece bir renk olsaydı senin cevabın doğru olacaktı


Esra832196

Orange and gray colors dedim kabul etmedi neden are olmalı ?


gkalpfer

Are cümlenin en önemli parcası çoğulluğu geniş zamanı fiilsizliği belirtir cümle durum cümlesidir.


bayan_duolingo

orange and gray colors = turuncu ve gri renkler

orange and gray ARE colors = turuncu ve gri , renklerdir


Woodeland

Neden "is" değilde "are" ? -teşekkürler


_.-.QUEEN.-._

Tekillerde is çogullarda are kullanılır


ArdaAkbay

Ben de the koydum basina ama hata verdi


Selcen_Ozturk

renkler sıfattır ve sıfatların başına "the" gelmez tabii ki; ancak "the gray book" dersek gelir tabii ki.


_Hilal___Onat_

"Orange and grey are color" yanlıştır çünkü iki nesneden (turuncu ve gri) bahsetmektedir. Bu yüzden 'color' değil 'colors' olmalıdır. "Orange and grey are colors"


_Hilal___Onat_

Umarım faydalı olmuştur


Lady442180

Orada "Turuncu ve gri renktir. " yazıyor. Ama cevapta "Turuncu ve gri renklerdir." diyor. ANLAMADIM. Neden "s" takısı aldı.


mehtapizm

ingilizcede Türkçe gibi olmuyor.Biz turuncu ve gri renktir deriz ama onlar renklerdir der


TCYaskanMu

Ben başına the koydum nooo dedi


61TUBA61

"are" ne "are" ne


Damla929588

Olmak fiilinin çoğul hali


Sevgiarici

Şuan inanamıyom tek canla sona geldim ve s Ekini unuttum hay awww kskslqpqq9kakkw zirvede bırakcam


celalcitci

Turuncu ve gri, renktir. arada virgül olmalı


insta_iqra_oku

'The colors are orange and gray' neden olmuyor?


Tlin313906

neresi yanlıs analmadim


yagmur285475

Benimle onun verdigi dogru cevap aynı ama benimkisine yanlis verdi ne alaka yani çok sacma


emirhnbbc0

Hadi canım yok yaw

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.