Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Studenti nechápou význam té knihy."

Překlad:The students do not understand the importance of the book.

před 1 rokem

13 komentářů


Valria680453

Importance je spíš důležitost, ne?

před 1 rokem

NediamNori1

taky bych řekl...

před 1 rokem

pabouk
pabouk

Chtěl bych znát váš názor na cvičení typu "vyberte všechny správné překlady". Bohužel jsem si vícekrát všimnul, že toto cvičení po vás někdy vyžaduje, abyste si všimli malého překlepu. V tomto případě to bylo "studentes". Mně se takové hledání překlepů nelíbí a myslím si, že by v tomto kurzu mělo jít o jiné věci.

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Čekáte-li praktický dopad, sdílení bude zbytečná námaha. Nesprávné možnosti nevymýšlí tým dobrovolníků, ale tvoří je záhadný algoritmus nahrazováním jednotlivých slov slovy z jiných vět nebo i z uživatelských odpovědí. Jeho správci jsou zcela mimo váš i náš dosah.

před 1 rokem

ddf76

Mate tam chybu. Nechce to uznat Students don't understand the meaning of the book , protoze tam mate misto Students Studentes.

před 9 měsíci

jiri.sedlacek
jiri.sedlacek

také se mi to nezdá...

před 6 měsíci

Avtokrat
Avtokrat

Prosím proč je špatně věta Students do not understand the importance of the book Duolingo mně napsalo, že místo students má být Studentes - to mně hlava nebere

před 4 měsíci

MjaMachurk

Domnivam se, ze "Signifance" vystihuje v prekladu lepe "vyznam". A "importance" spise "dulezitost". Alespon v cestine a i v italštine se to takto pouziva...

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

"Significance". Takova varianta je take uznavana.

před 1 rokem

PetrPtacek

Dobrý den, slovo "studentes" neexistuje pouze "students". Tak proč Duolingo udává jako správnou odpověď "Studentes do not understand the meaning of the book." Prosím o opravu. Děkuji.

před 5 měsíci

pandulicka
pandulicka

Taky se přidávám. Duolingo hlásí: ""Použili jste špatné slovo. Studentes do not understand the importance of the book. " Takže neuzná moji větu se "Students" ale chce nesprávný výraz Studentes. Prosím o opravu. Taktéž nahlášeno tlačítkem.

před 4 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Studentes opraveno.

před 3 měsíci

DagmarSimek
DagmarSimek

It is students the right answer not studentes.

před 3 měsíci