"The elephants"

Çeviri:Filler

2 yıl önce

13 Yorum


smeyye122106

hayır

1 yıl önce

zeynepcos2

Cevap filler

1 yıl önce

2018super

...

1 yıl önce

nagihan933032

Tgy

11 ay önce

Ayegl957622

Olmaz the 1 gibi bir anlamı var ve cümlede anlam taşıyor

10 ay önce

Ece394412

Cevap aşırı basit. "Fil"

10 ay önce

SelinYldrm55883

Böyle yazdım yanlış dedi Filler

6 ay önce

Nida60213

The yazmadan olmaz mı?

5 ay önce

Nida60213

The yazmadan olmaz mi

5 ay önce

serhan130003

Telaffuz

4 ay önce

Yusuf803198

A kgmyxox Dldpdodmğskaglğ Fozl Hdmjnçofpe

3 ay önce

zlemAlbala

Ya of ha lar ha lar siz

1 ay önce

Handan345444

Filler

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.