1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The little boy said hello to…

"The little boy said hello to me."

Překlad:Malý chlapec mi řekl ahoj.

December 28, 2016

29 komentářů


Eva233510

Myslela jsen,ze maly chlapec a chlapeček je to samé


Filomena.Prvni

Měla jsem za to, že "say hello" = pozdravit. Alespoň mi to vyskakovalo při učení se slovíček na Memrise. Tady to neplatí? Proč zde nevisí hlavní překlad: "/Ten/ malý chlapec mě pozdravil."?


Tony801617

Malý chlapec řekl mi ahoj. Odpověď nesprávná? Proč?


KajaQ

chlapeček se se mnou rozloučil


JanTatouse

Hello je pozdrav pro přivítání, ne pro loučení se.


KajaQ

Máš pravdu - moje blbost ...


MirkaEberlov

Dlouho jsem si myslela, že ahoj je buď hi nebo bye. Tady je to jinak?


JanTatouse

Ahoj jako pozdrav vítací je buď hello nebo hi, kdežto ahoj při loučení se je bye nebo goodbye.


MirkaEberlov

Díky. Já jen, že Hello a Goodbye se považuje za zdvořilejší formu...


JanTatouse

To je pravda. Ahoj se hodí na všechny čtyři, ale 'hello' může být i 'dobrý den' kdežto 'hi' nemůže.


PatrikMokry

"Hi" je přivítání a "Bye" je rozloučení.


dendisom

Co je špatně na. "ten malý kluk mě pozdravoval"


Vilm282907

myslel jsem, že "say hello" znamená pozdravit.


PetrKoutsky

proč není dobře ten malý kluk MI pozdravil?


kacenka9

Protoze to neni gramaticky spravne cesky.


FeitaJin

Protože to je po plzeňsku: "Pozdravil mi", "Naštval mi"... Ale správně česky to není.


pavel.bilik

Proč je špatně: Pozdravil mě malý chlapec. ?


Pavel974642

Ten malý chlapec mi říkal ahoj. ------Nemohlo by být?


Danka537294

To by zřejmě muselo být užito jiné sloveso - tell The boy told me...


Mirekzi

A co : Malý chlapec mi říkal ahoj. Jak to bude anglicky. Opakovaný dej v minulosti.


borecmisak

Zkusil jsem přeložit Ten chlapeček mi řekl hello, neuznáno, i když, podle mě, uznáno být mělo. V té větě jsem mohl citovat přesné slovíčko, které mně ten chlapeček/byl to malý Angličánek /řekl, když jsme se potkali, a NEMUSEL jsem používat uvozovky!!!!!!Zkrátka jsem ho doslova citoval.


borecmisak

ten chlapeček mi řekl hello….myslel jsem, že jste to už uznali, ale vidím že ne, a chci jen podotknout k mé předchozí poznámce, že i ten "chlapeček " sedí


Filomena.Prvni

"Ten malý chlapec mě pozdravil." berete. Ale z jakého důvodu neuznáváte "chlapeček"? Zrovna dnes jsem se dívala na "Earth: One Amazing Day" (mimochodem přeloženo do ČJ - Země - Den na zázračné planetě), a tam byl překlad v komentáři "malá zvířátka". Z jakého důvodu to nejde na Duolingu? Překlad "malý chlapeček" či "chlapeček" by měl být uznán. Děkuji.


borecmisak

Proč nemohu použít v překladu do ČJ hello, když chci někomu sdělit, že mi ten chlapeček /rodilý AJ mluvčí/řekl "hello" a ne "ahoj"! Mělo by být uznáno!


Jitka378255

Všem se vám to podařilo správně říct? Já uz jsem to zkusila snad 100krat a pořád špatně


Anton998194

Kluk není malý chlapec ???


borecmisak

Citoval jsem přesně, co mi ten chlapeček řekl.On mi řekl hello, protože mluvil anglicky.A já jsem další osobě sdělil , co on vypustil z úst, a to bylo hello Mělo by to být uznáno!


ZdekaSchoo

vy nemáte nikoho citovat, ale překládat a hello není překlad pro hello

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.