1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The foundations of houses ar…

"The foundations of houses are not wooden."

Çeviri:Evlerin temelleri ahşap değil.

February 25, 2014

10 Yorum


Minemu

evlerin temelleri tahtadan değildir demek istedim olmadı nedendir


AydinSeyre

tahtadan kelimesi biraz eksik gibi çünkü tahtadan yapılmış demen lazımdı. ahşap bu iş için çok hoş bir kelime


GS--1905

Çünkü cevap:Evlerin temelleri ahşal değildir olacaktı


Lisa_Jisoo

Duolingo saçmaladı ve gooool beyinker yandı


abykrt

foundation vakıf olurken foundations temel mi oluyor acaba. vakıfın coğulu gibi bir anlam cıkarmıştım. ikisi farklı şey mi yoksa cümlenin anlatımı içinde buda bi anlamı mı.


esinpein0

Foundation=Vakıf aynı zamanda Temel ,Kuruluş,Fondöten anlamında .<s>gelincede çoğul oluyor.


FiruzSalman

evlerin temeli yazdim "temelleri" yazmadim diye kabul etmedi


-PJM-

"Foundation" = 1- Temel 2- Kurum, vakıf "foundations" = 1- Temeller 2- Kurumlar, vakıflar.


AsmBaran

Değil yerine değildir dedim yanlış mı are fiili var ama?


dincugurkan

"Houses" başında neden "the" yok?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.