1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er benutzt die offenen Türen…

"Er benutzt die offenen Türen."

Çeviri:Açık kapıları kullanıyor.

December 29, 2016

8 Yorum


Silentstorm83

O acik kapilari kullaniyor olmali cevirisi.


[aktif olmayan kullanıcı]

    sesi algılamıyor


SultanSult819105

    O acik kapilari kullaniyor.


oduman77

    "O açık kapıları kullanıyor" olmalı.


humetin

    er/sie/es kommt : (o) geliyor

    er/sie/es benutzt : (o) kullanıyor


humetin

    Hat disen Satz eine übertragene Bedeutung ? :

    Bu cümlenin ilettiği başka bir anlamı var mı?


duygu882860

    3 yildir o acik kapilari kullaniyor da kabul edilmeli yazilmis ama ilgilenmiyorsunuz belli ki


josef-isra

    Aynen. O açık kapıları kullanyor.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.