"Er benutzt die offenen Türen."

Çeviri:Açık kapıları kullanıyor.

December 29, 2016

6 Yorum


Silentstorm83

O acik kapilari kullaniyor olmali cevirisi.

October 8, 2017

ehmedi

sesi algılamıyor

December 29, 2016

SultanSult819105

O acik kapilari kullaniyor.

January 10, 2017

oduman77

"O açık kapıları kullanıyor" olmalı.

July 28, 2017

humetin

er/sie/es kommt : (o) geliyor

er/sie/es benutzt : (o) kullanıyor

December 23, 2018

humetin

Hat disen Satz eine übertragene Bedeutung ? :

Bu cümlenin ilettiği başka bir anlamı var mı?

December 23, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.