Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I like those women."

Traducere:Mie îmi plac acele femei.

acum 1 an

9 comentarii


simona_engleza

woman-singular, women-plural

acum 1 an

MadalinaZa20

Nu are niciun sens cea ce spui

cu 6 luni în urmă

MadalinaZa20

Eu nu inteleg

cu 6 luni în urmă

MihaelaBaldea

Woman - Women - Femeie - Femei, ce este asa de greu?

cu 7 luni în urmă

monicavaid3

Multumesc!

cu 10 luni în urmă

GabrielBal253954

Mă enervează, e corect cum am scris eu:Eu plac acele femei.

cu 7 luni în urmă

Andrei992769

Dar ce ai pățit fată. A venit dracu la uşă şi nu şti ce să faci. Parcă aşa eşti te ei de lume dar lasăi să îşi spună părerile.

cu 5 luni în urmă

MadalinaZa20

Nu are logica ce spui,, woman-singular women-plural"

cu 6 luni în urmă

Andrei992769

Salut

cu 5 luni în urmă