1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The other important crops ar…

"The other important crops are coffee and fruit."

Překlad:Další důležité plodiny jsou káva a ovoce.

December 29, 2016

10 komentářů


JANA668459

je nějaký rozdím mezi other a another


JiNeern

Zhruba (ale dost přesně) lze říct, že another je jednotné číslo a other je množné číslo (another vzniklo z "an other", v množném čísle člen odpadá).

Vysvětlení viz článek zde:

https://www.helpforenglish.cz/article/2007030903-other-another-the-other

a přehled (v PDF) zde:

https://www.helpforenglish.cz/article/2009041801-other-another-the-other-prehled


ch7ktt7X

"The other..." nemělo by být správně "Tý další..."?


ZdekaSchoo

ne, tý je citoslovce troubení, tady je správně ty další


ch7ktt7X

Děkuji za odpověď. Ale neuznalo "Ty další". Duolingo si na diakritiku moc nepotrpí. Naštěstí.


JiNeern

Aplikace, překlad do češtiny s pomocí nápovědy (tj. vybrat a správně seřadit správná slova): nenabízí mi to spisovné „káva”, ale nespisovné „kafe”. To tam ale podle zásad překladů (spisovnost) nemá co dělat. Prosím vyhodit a ponechat jen kávu. ;-)


Viktor475934

Jak se v angličtině liší "důležité plodiny" a "dovozové plodiny"?


kacenka9

Dulezity - important dovozovy - imported


BlankaHubk

Tak jsem asi pitomec, ale i v překladu je to "Další důležité plodiny jsou káva a ovoce". I když to tam napíšu, tak mi to vyhodí jako chybu a ukáže mi to jen " Důležité plodiny jsou káva a ovoce". Tak si začínám myslet, ze je tato aplikace k ničemu... Nebo???


Anry644862

Napsal jsem - dalsi dulezite komodity jsou kava a ovoce - myslim, ze by to melo byt uznano, diky

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.