"Nasadila smutný výraz."

Překlad:She put on a sad expression.

před 1 rokem

12 komentářů


rejlmen
rejlmen

Dal by se tady použít u toho smutného výrazu určitý člen? (Řekněme, že by to byl takový výraz, který často používá.) Dík.

před 1 rokem

JanTatouse
JanTatouse

V takovém případě, kdy je tím natolik známá že víme o jakém výrazu je řeč, by to určitě šlo. Ještě lepší by možná bylo použít 'that'.

před 1 rokem

lukvot
lukvot

Proč je tam "put" a nikoliv "puts", když se jedná o třetí osobu?

před 1 rokem

rejlmen
rejlmen

Protože se nejedná o přítomný čas.

před 1 rokem

hranice

Neni zde myšleno výraz spiš jako grimace, face než jako slovni výraz expression?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano mysli. Asi vypadala, jak kdyz vezmete steneti hracku. Nicmene se casto pouziva vyraz expression. V pripade veseleho vyrazu se pouziva "she put on a happy face". spojeni 'a sad face' se take da pouzit, ale proti 'happy face' mnohem mene.

před 1 rokem

JanTatouse
JanTatouse

Výraz tváře = facial expression. Takže slovo expression se neomezuje jen na slovní výrazy.

před 1 rokem

alexander.pesak

proč je tam neurčitý člen? nasadila nějaký smutný výraz? nebo nasadila právě konkrétně smutný výraz?

před 7 měsíci

Sowi6
Sowi6

Není možné "She put a sad expression on"?

před 5 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Není, přečtěte si odpověď od kacenky.

před 4 měsíci

ata75
ata75

proč ta předložka ON na konci věty je špatně? ata75

před 4 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Svadi to, dat to na konec. A kdyby si nasadila neco kratsiho (jako kratsi slovni vyraz, ne kratkou sukni), tak by to ON na konci znelo lepe. SHE PUT A COAT ON. Ale jak se to podstatne jmeno zacne rozvijet, ta predlozka se zacne bat a radeji se nalepi na dane sloveso. SHE PUT ON AN OLD RED AND BLUE COAT.

před 4 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.