1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is a matter of choice."

"It is a matter of choice."

Fordítás:Döntés kérdése.

December 29, 2016

12 hozzászólás


dalmika82

A választás kérdése. Ezt válaszoltam, nem volt jó. Erre megnéztem a choice szót és csak egy szót adott ki jelentésbe, mégpedig a választ!!!!! Ennek ellenére a helyes megoldás a döntés kérdése. Nem logikus!!!!!!!


johalasz46

A szótár szerint: choise = választás, elhatározás, választási lehetőség, választék. - Igy sajnos jó, mivel a döntés = elhatározás. És a matter is több jelentésű: tárgy, téma, tartalom, ügy, dolog, KÉRDÉS. - ez a mi bánatunk... - 2019.09.


I.Guszti

Nehezen jegyzem meg ezeket a szavakat...


Bakondi1

Én nem tudok angolul ők meg magyarul ez a döntésem a mondat értelméről


eminens2

"a matter of"=vmi kérdése : Ez választás kérdése. Elfogadja: 2018.04.26.


Isti619611

-A választástól függ.- Szerintem...


IlonaBencz1

" Ez a gond a választással " szerintem


SzabJoci

Döntés kérdése. Az mit jelent Magyarul?


vasvariistvan

Azt, hogy te döntheted el a dolgot, mert csak rajtad múlik mit választasz az adott lehetőségek közül.


EdemWe

Ezt akartam èn is kèrdezni :D


RobertBetak

Nehéz választani több lehetőség közül, kb ezt kellene ebből kihozni

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.