"O yağı arar."

Çeviri:He searches for the oil.

4 yıl önce

15 Yorum


alpertaban

For ne işlev görür bu cümlede for kullanılmadan cümle sağlıklı olur mu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

search for something=bir seyi aramak

she searches her bag = o cantasinda (bir sey) arar

she searches for her bag= o cantasini arar

4 yıl önce

suleelus

teşekkürler :)

4 yıl önce

gncyglhn

Teşekkürler, açıklayacı ve çok güzel bir örnek olmuş

3 yıl önce

lutfi120239

it .. cansizlar icin kullanilmiyor mu. neden iki şıkkı da dogru sayiyor

1 yıl önce

gne120392

Kadın ve erkek odugunu bılemedıgınde "It"kullanıla bılır

1 yıl önce

kedicim
kedicim

look for olmazmı?

2 yıl önce

tansudasli

artık oluyor.

seek ile olmuyor. onuda bildirdim..

6 ay önce

TheRys92

Look for olmaz mı?

2 yıl önce

ekrem25

he calls the oil neden olmadı aynı değilmi sizce

1 yıl önce

Melikmaras1

call telefonla aramak cagirmak anlaminda search arastirmak anlaminda

1 yıl önce

melkwandelaar

"Searches for" yerine "seeks" kelimesi de kabul görmeli.

1 yıl önce

AyseTelli1

Bu şıkkı işaretledim ama hep yanlış oldu

1 yıl önce

mcihancoskun

search yerine find olmuyor mu ? search find seek bunlar eş veya yakın anlamlı değiller mi ?

4 ay önce

Evrenseen

Ne 'for' muş arkadaş kafa karıştırmak tan başka işe yaramıyor :)

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.