"O yağı arar."

Çeviri:He searches for the oil.

4 yıl önce

31 Yorum


alpertaban

For ne işlev görür bu cümlede for kullanılmadan cümle sağlıklı olur mu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

search for something=bir seyi aramak

she searches her bag = o cantasinda (bir sey) arar

she searches for her bag= o cantasini arar

4 yıl önce

suleelus

teşekkürler :)

4 yıl önce

gncyglhn

Teşekkürler, açıklayacı ve çok güzel bir örnek olmuş

3 yıl önce

lhan575174

Teşekkürler

1 ay önce

Xnar
Xnar

yani for burda kalıp mı?

3 yıl önce

abdullahissever

O çantası için arar gibi bir çeviri oluyore :)

3 yıl önce

lutfi120239

it .. cansizlar icin kullanilmiyor mu. neden iki şıkkı da dogru sayiyor

1 yıl önce

gne120392

Kadın ve erkek odugunu bılemedıgınde "It"kullanıla bılır

1 yıl önce

kedicim
kedicim

look for olmazmı?

2 yıl önce

tansudasli

artık oluyor.

seek ile olmuyor. onuda bildirdim..

4 ay önce

TheRys92

Look for olmaz mı?

2 yıl önce

ekrem25

he calls the oil neden olmadı aynı değilmi sizce

1 yıl önce

Melikmaras1

call telefonla aramak cagirmak anlaminda search arastirmak anlaminda

1 yıl önce

melkwandelaar

"Searches for" yerine "seeks" kelimesi de kabul görmeli.

1 yıl önce

AyseTelli1

Bu şıkkı işaretledim ama hep yanlış oldu

10 ay önce

mcihancoskun

search yerine find olmuyor mu ? search find seek bunlar eş veya yakın anlamlı değiller mi ?

2 ay önce

Evrenseen

Ne 'for' muş arkadaş kafa karıştırmak tan başka işe yaramıyor :)

1 ay önce

Aykanov

"he searches the oil." yani yağı arar/(tarar), yağın içerisinde bir şey aramak manasında kullanamaz mıyız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"yagi arar" demek yagin icinde bir sey aramakla ayni anlama gelmeyeceginden hayir

4 yıl önce

Mehmet940

Sanirim he searches in the oil dersek senin dedigin gibi olur

3 yıl önce

iamnotabot

birebir çevirisi "o yağ için arar"(/aranır) gibi birşey değil mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

search for something=bir seyi aramak

4 yıl önce

ugur.aksoy

Search for'un kullanıldığı cümlelerde neden "the" bazen var bazen yok. The' nın kullanım şekli mi değişiyor kalıp gelince

4 yıl önce

qwertyali

the ı i anlamıda katıyor yagı demeni sağlıyor

2 yıl önce

AltayFaruk
AltayFaruk

"He/she seeks the oil." neden olmadi. Aciklayacak olan?

4 yıl önce

omeryilmaz71

Aynı bölümde the animal searches water doğru kabul edilirken burada search oil kabul edilmiyor mantığı nedir???????

3 yıl önce

Elif24909

Ayni anda iki kurs acamiyor muyuz? Ispanyolca aciyorum ingilizce gidiyor. Gozukmuyor ikisi profilimde?

2 yıl önce

burakelik888401

.

1 yıl önce

hacimustafa27

"O yağı arar" ifadesinden yağın nerde olduğunu arar veya araştırır anlaşılıyor sanki. "O yağın içinden birşey arar" yorumunu nasıl yapıyoruz.

4 yıl önce

H___CAN

Miss Selen or somebody! Search for kalıbını anladım But Oil den önce the geldi Ayni cümle yapısı olduğu halde the animal searches for water dendi yani the gelmedi Bilen biri anlatirsa sevinirim

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.