Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O yağı arar."

Çeviri:He searches for the oil.

0
4 yıl önce

29 Yorum


alpertaban

For ne işlev görür bu cümlede for kullanılmadan cümle sağlıklı olur mu

40
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

search for something=bir seyi aramak

she searches her bag = o cantasinda (bir sey) arar

she searches for her bag= o cantasini arar

220
Cevap ver74 yıl önce

suleelus

teşekkürler :)

0
Cevap ver4 yıl önce

gncyglhn

Teşekkürler, açıklayacı ve çok güzel bir örnek olmuş

0
Cevap ver3 yıl önce

Xnar
Xnar

yani for burda kalıp mı?

-3
Cevap ver2 yıl önce

abdullahissever

O çantası için arar gibi bir çeviri oluyore :)

-8
Cevap ver3 yıl önce

lutfi120239

it .. cansizlar icin kullanilmiyor mu. neden iki şıkkı da dogru sayiyor

1
Cevap ver1 yıl önce

gne120392

Kadın ve erkek odugunu bılemedıgınde "It"kullanıla bılır

0
Cevap ver1 yıl önce

kedicim
kedicim

look for olmazmı?

0
Cevap ver2 yıl önce

tansudasli

artık oluyor.

seek ile olmuyor. onuda bildirdim..

0
Cevap ver2 ay önce

TheRys92

Look for olmaz mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

ekrem25

he calls the oil neden olmadı aynı değilmi sizce

0
Cevap ver1 yıl önce

Melikmaras1

call telefonla aramak cagirmak anlaminda search arastirmak anlaminda

0
Cevap ver1 yıl önce

melkwandelaar

"Searches for" yerine "seeks" kelimesi de kabul görmeli.

0
Cevap ver10 ay önce

AyseTelli1

Bu şıkkı işaretledim ama hep yanlış oldu

0
Cevap ver8 ay önce

mcihancoskun

search yerine find olmuyor mu ? search find seek bunlar eş veya yakın anlamlı değiller mi ?

0
Cevap ver3 gün önce

Aykanov

"he searches the oil." yani yağı arar/(tarar), yağın içerisinde bir şey aramak manasında kullanamaz mıyız?

-1
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"yagi arar" demek yagin icinde bir sey aramakla ayni anlama gelmeyeceginden hayir

5
Cevap ver4 yıl önce

Mehmet940

Sanirim he searches in the oil dersek senin dedigin gibi olur

0
Cevap ver3 yıl önce

iamnotabot

birebir çevirisi "o yağ için arar"(/aranır) gibi birşey değil mi?

-1
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

search for something=bir seyi aramak

6
Cevap ver4 yıl önce

ugur.aksoy

Search for'un kullanıldığı cümlelerde neden "the" bazen var bazen yok. The' nın kullanım şekli mi değişiyor kalıp gelince

-1
Cevap ver4 yıl önce

qwertyali

the ı i anlamıda katıyor yagı demeni sağlıyor

0
Cevap ver1 yıl önce

AltayFaruk
AltayFaruk

"He/she seeks the oil." neden olmadi. Aciklayacak olan?

-1
Cevap ver4 yıl önce

omeryilmaz71

Aynı bölümde the animal searches water doğru kabul edilirken burada search oil kabul edilmiyor mantığı nedir???????

-1
Cevap ver3 yıl önce

Elif24909

Ayni anda iki kurs acamiyor muyuz? Ispanyolca aciyorum ingilizce gidiyor. Gozukmuyor ikisi profilimde?

-1
Cevap ver2 yıl önce

burakelik888401

.

-1
Cevap ver1 yıl önce

hacimustafa27

"O yağı arar" ifadesinden yağın nerde olduğunu arar veya araştırır anlaşılıyor sanki. "O yağın içinden birşey arar" yorumunu nasıl yapıyoruz.

-2
Cevap ver3 yıl önce

H___CAN

Miss Selen or somebody! Search for kalıbını anladım But Oil den önce the geldi Ayni cümle yapısı olduğu halde the animal searches for water dendi yani the gelmedi Bilen biri anlatirsa sevinirim

-2
Cevap ver2 yıl önce