1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sind die Gläser in dem Katal…

"Sind die Gläser in dem Katalog?"

Çeviri:Bu bardaklar katalogda mı?

December 30, 2016

5 Yorum


SedatKoak

"Bardaklar katologda mı?" daha doğru. "Bu" anlamini verecek bir kelime yok cümlede. Ama kabul etmedi


Eluvian_

Evet, cümlede hata var. Rapor edin lütfen.


MustafaKIL347179

"Die " bir iblis zamiri olarak kullanılmış olabilir.bu=die.


humetin

Sind DIESE Gläser in dem Katalog? = Bu bardaklar katalogda mı?

(Belirli) bardaklar katalogda mı?


Emin818420

Duolingo yetkilileri lutfen bu yorumlara bir göz atın cümlede hata var düzeltin çok mu zor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.