"This was the signal to stop."

Fordítás:Ez volt a jel a megállásra.

February 26, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Katabakacsi

me too.. I have returned twice for now.. but I do not know to follw.. I hope I could learn here something.. I wish the best things for the teachers ,authors,ans students..now , I cannot accept this theory, this is system is high or deep for me.

1


Katabakacsi

Thank you for your message, I sometimes go to here, but I only play, but I think this method is not good for me. to learn news expressions and grammar rules.


Unauna1

I six years lived outside. Me neither knows grammar but now already interests. This Duolingo is good for beginning. Have a good weekend for you!


Katabakacsi

Thank you for your message,


karak74

Kedves "Katabakacsi"! Először is az én gyér (angol) nyelvtan tudásomnál csak a gyakorlati tudásom a kevesebb. Mégis, fenti sorokat olvasva sok kérdés merült fel bennem. Pl. I do not know to follw.. Ez a Nem tudom követni. jelentést hordozza? Mert az nem I can't follow it. lenne? ...learn here something. Itt lehet a helyhatározó az ige és a tárgy között? ...,authors,ans students.... mondatrészletben az ans elírás, és and lenne? A ..., this is system is high or deep for me. részben is két dolgot nem értek. Egyrészt az igei szerkezetet (miért nem this system is...), másrészt a melléknevek előtt nem akartál too-t használni? (Bár a magyar is mond olyat, hogy Ez nekem magas. és nem csak olyat, hogy Ez nekem túl magas.) Megjegyzem, "Unauna1" felé is van kérdésem, de ha azokat is megválaszolnád, nagy örömet okoznál vele. Köszönöm előre is, és kitartás!


karak74

Soraidat olvasva néhány kérdés merült fel bennem, és örömmel venném válaszaidat. I six years lived outside. Alany és ige között időhatározó? (Az nem I lived outside for six years. lenne? Esetleg I had lived outside for six years.) Hasonló szórendi kérdés van bennem az now already interests. al-mondattal kapcsolatban. Ugyanebben a részletben az interests végén az s ragot sem értem. Azt hittem, Te vagy, aki már érdeklődik, vagyis az írásodban itt jelen E/1 ragozást vártam. (Vagyis e miatt a ragozás hiányát.) Inkább tartalmi kérdés a this szó a This Duolingo is... részletben. Van több Duolingo is? Vagy a this itt the akart lenni?


acerola1

"Ez volt a jel a befejezésre" miért nem jó?


dlaccc

Ez volt a megállj jel. Szerintem semmi gond vele.


karak74

Bár érthető egy magyar számára, de szerintem a felszólító módú igét (megállj) ki kéne cserélni melléknévi (folyamatos) igenévre (megállási),hogy nyelvtanilag is jó legyen.


Kinga48

"Ez volt a jel a megállásra" volt a megoldásom, amit nem fogadott el, és ugyanezt írta helyes megoldásnak. Hogy is van ez?


karak74

Ez valami technikai gond lehet. Mivel más ilyet nem jelzett, meg kellene nézni, nem-e nálad van a probléma? Pl, "láthatatlan karakterek", karakterkészlet, karakter-kódolás eltérés (Unicode, UTF-8, nyelvi karakterkészletek) vagy hasonlók. Nem tudom, ilyen vonatkozásban mire érzékeny a Duo, mire nem.


Bodaneti2

tanár úr "nem-e"(???) nálad van a probléma? ... csak ha már szőrszálhasogatók akarunk lenni ;)


bozsarfruz

"Ez jel volt a megállásra" Így miért nem jó????


Omil14

megadta az állj jelet nem fogadta el

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.