1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat sandwiches."

"I eat sandwiches."

Fordítás:Szendvicseket eszem.

February 26, 2014

13 hozzászólás


GellrtKeny

és jól teszem


TurcsYa

Megeszem a szendvicseket?


Eduscho85

"I eat the sandwiches" lenne.


JjrtJzsef

de a magyar nyelvtanban mind kettő kifejezés helyes. eszem a szendvicseim, szendvicseket eszem


ZsgDniel

Hogyan tudok egyszerre több szendvicset enni?


plicherlevo

Nemár azér nem fogatta el mer nen raktam ekezetet!!!


EgyValaki4

De hogy hagytad ki az ékezetet? Mert a szavak már meg vannak adva


JuhszJzsef7

Itt mért nem szendvicset eszem, mint az előbbinél a nő apples, almát


jon1121

haljátok nem raktam rá ékezetet és elfogatta plicherlevo


[törölt felhasználó]

    Elfogadta hogy "Szendvicseket eszek". de miért nincs nagybetűvel írva?


panna726208

    az nem azt jelenti


AnnaForex

    Ha beírom a fordítást nem fogadja el , hanem más szót ír ki . Nagyon zavaró és idegesítő .


DorottyaSz423149

    Ne már, mindig szendó

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.