A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem szólt egy szót sem."

Fordítás:He did not even say one word.

4 éve

6 hozzászólás


gabor_dns

...Even one word, nem?

4 éve

HegedsZsol

kerhetnek egy listat a helyes megoldasokrol? vagy legalabb nehany peldat mert sztem van kismillio helyes valasz.

Nekem ezt fogadta el: "he did not say a word" de szerintem a te megoldasod jobb, en nem mertem hasznalni :)

ha ra google-zol: "..say nothing.."

4 éve

kkrisztaaa

tell-el ezt nem lehet mondani? :)

4 éve

Ridyk

A tell igéhez szükség van egy alanyra, míg a saynêl nincs. Pl.: He didn't tell me anything

Tehát meg van határozva kinek nem mondott el semmit, míg esetünkben feltételezhetjük, hogy senkinek sem mondott semmit.

3 éve

pingumano

"he said nothing" ha ezt írom akkor a lényegét ugyan úgy tudom érzékeltetni?

3 éve

istvanhorv15

Pont ez az en problemam mint H Zsoltnak tobb helyes megoldas van es abbol egy ketto van elfogadva Talan nehez megoldani de valamit nem lehetne kitalalni mert igy nagyon nehez Koszike

1 éve