"TheirsiteisavailableinPortugueseandSpanish."

Fordítás:A honlapjuk portugálul és spanyolul érhető el.

4 éve

14 hozzászólás


Zsubri

Magyarosan: Honlapjuk elérhető .., nem kell feltétlenül kitenni a határozott névelőt, mert a birt. személyjelezés önmagában is határozottá teszi. Ezt ne tekintsék hibának!

4 éve

petam1

Hogy ez legyen a helyes válasz nem kéne bele egy also, vagy egy to?

4 éve

krisztinabeata

Én their helyett there -t hallottam

3 éve

Jpiroska

De. :-)

4 éve

adotoktat
adotoktat

"a portugál és spanyol nyelven is" lefedi a mondandót

4 éve

lipton10

Miért ragaszkodik a határozott névelőhöz? A magyarban nem feltétlen kell!

3 éve

Almi27

a " their" nem többesszám.... vagy én tudom rosszúl

1 éve

AnnaFarkas7

Te tudod rosszul

3 hónapja

MihlyLszlH

Szépen át lett szerkesztve a reklamációs lehetőség. Valósznű elegük volt belőle. Mitől függ, hogy egy betű elütése miatt egyszer jó a válasz egyszer nem. Csak ezt szerettem volna megkérdezni.

1 éve

BoldizArt

Ingyenes tanulási lehetö(nincs hosszú ö a mobilomon)ség ti pedig egy-egy hibán idegeskedtek! Hibák mindig is voltak és lesznek, ez van! P.S. Lehet, hogy a fizetett angol tanár nem hibázik. :p

1 éve

kos485610

Weboldal helyett webhelyet írtam és nem fogadta el :(

1 éve

espontapon1

Az oldaluk elérhetők-et irtam és kijavitotta elérhető-re! Ez miért jó igy?

1 éve

Harga
Harga

"Az oldaluk elérhető" vagy "Az oldalaik elérhetőek". Egyes szám vs. többes szám. És hogy a feladathoz is hozzászóljak, duolingo megoldása korrekt: "Their site is available in Portuguese and Spanish." - "A honlapjuk portugálul és spanyolul érhető el."

10 hónapja

AnnaFarkas7

A "site" csak honlap lehet? Mert én "oldaluk"-at írtam és nem fogadta el.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.