1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Nobody ever comes this way."

"Nobody ever comes this way."

Çeviri:Kimse hiç bu şekilde gelmez.

February 26, 2014

19 Yorum


Zafer Aydın

'Nobody comes', 'hiçkimse gelmez.' anlamını temin için yeterli sanırım; ever kelimesinin cümleye kattığı mana nedir?


Selcen_Ozturk

ever hiç, asla anlamında


mahmutkaranfil

Kimse asla bu yoldan gelmez neden yanlış oluyor


erdalbesoluk

ever sadece sorularda kullanılmıyormuydu


EvaBeyza3

Bazen soru cümlesi olmayan cümlelerde de kullanılıyor ama genelde soru cümlelerinde kullanılıyor


murat397571

Ever soru cümlelerinde hiç anlamındadır


asedek

"hiç kimse bu yola gelmez"


cronychucky

Bu yoldan anlamini nasil cikartacagiz bu yola anlamida velebilir cunku


HseyinMete1

Kimse hiç bu taraftan gelmez.( This way " Bu taraftan")


riseofga

Ever koymus ama cevapta everla ilgili hicbir sey yok


Selcen_Ozturk

Kimse hiç bu şekilde gelmez.


Mehmetalag1

Mecazen tabi ,cok iyi dil yaa.


mehmetnurigun

Come from olmalıydı


osmandede3

bu şekilde ile kastedilen nedir? kılık kıyafet mi?, yöntem mi? vs tümünde bu kalıp geçerli mi?


beytullah414693

Hickimse hic bu şekilde gelmez i kabul etmedi


xxzzzxz

Kimse hiç böyle gelmez olmaz mi


sonterekeme

Hiç kimse bu yolla gelmez


Nesrin254884

Türkçede "kimse hiç" diye baslayan bir cümle olur mu ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.