1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Nobody ever comes this way."

"Nobody ever comes this way."

Çeviri:Kimse hiç bu şekilde gelmez.

February 26, 2014

12 Yorum


Zafer Aydın

'Nobody comes', 'hiçkimse gelmez.' anlamını temin için yeterli sanırım; ever kelimesinin cümleye kattığı mana nedir?


Selcen_Ozturk

ever hiç, asla anlamında


mahmutkaranfil

Kimse asla bu yoldan gelmez neden yanlış oluyor


erdalbesoluk

ever sadece sorularda kullanılmıyormuydu


EvaBeyza3

Bazen soru cümlesi olmayan cümlelerde de kullanılıyor ama genelde soru cümlelerinde kullanılıyor


murat397571

Ever soru cümlelerinde hiç anlamındadır


cronychucky

Bu yoldan anlamini nasil cikartacagiz bu yola anlamida velebilir cunku


asedek

"hiç kimse bu yola gelmez"


HseyinMete1

Kimse hiç bu taraftan gelmez.( This way " Bu taraftan")


riseofga

Ever koymus ama cevapta everla ilgili hicbir sey yok


Selcen_Ozturk

Kimse hiç bu şekilde gelmez.


beritan208336

this way/ in this way : bu şekilde anlamındadır ve zarftır. https://tureng.com/tr/turkce-ingilizce/this%20way

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.