Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Nobody ever comes this way."

Çeviri:Kimse hiç bu şekilde gelmez.

4 yıl önce

14 Yorum


Zafer Aydın

'Nobody comes', 'hiçkimse gelmez.' anlamını temin için yeterli sanırım; ever kelimesinin cümleye kattığı mana nedir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ever hiç, asla anlamında

4 yıl önce

shooter_vurucu

Kimse asla bu yoldan gelmez neden yanlış oluyor

3 yıl önce

erdalbesoluk

ever sadece sorularda kullanılmıyormuydu

3 yıl önce

EvaBeyza3

Bazen soru cümlesi olmayan cümlelerde de kullanılıyor ama genelde soru cümlelerinde kullanılıyor

11 ay önce

asedek

"hiç kimse bu yola gelmez"

2 yıl önce

cronychucky

Bu yoldan anlamini nasil cikartacagiz bu yola anlamida velebilir cunku

4 yıl önce

HseyinMete1

Kimse hiç bu taraftan gelmez.( This way " Bu taraftan")

1 yıl önce

alsusa

Bu yoldan anlamına gelmesi için "by this way" demesi gerekmez mi?

4 yıl önce

riseofga
riseofga

Ever koymus ama cevapta everla ilgili hicbir sey yok

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Kimse hiç bu şekilde gelmez.

4 yıl önce

Mehmetalag1

Mecazen tabi ,cok iyi dil yaa.

3 yıl önce

mehmetnurigun

Come from olmalıydı

1 yıl önce

osmandede3

bu şekilde ile kastedilen nedir? kılık kıyafet mi?, yöntem mi? vs tümünde bu kalıp geçerli mi?

1 yıl önce