"Nobody ever comes this way."

Çeviri:Kimse hiç bu şekilde gelmez.

February 26, 2014

22 Yorum
Tartışma kilitli.


Zafer Aydın

'Nobody comes', 'hiçkimse gelmez.' anlamını temin için yeterli sanırım; ever kelimesinin cümleye kattığı mana nedir?


ex_contributor

ever hiç, asla anlamında


mahmutkaranfil

Kimse asla bu yoldan gelmez neden yanlış oluyor


erdalbesoluk

ever sadece sorularda kullanılmıyormuydu


EvaBeyza3

Bazen soru cümlesi olmayan cümlelerde de kullanılıyor ama genelde soru cümlelerinde kullanılıyor


murat397571

Ever soru cümlelerinde hiç anlamındadır


isa35.55

Bu cümlenin çevirisinde "hiç" yerine "asla" kelimesinin kullanımı dilimize daha uygun olur diye düşünüyorum. " Kimse asla bu şekilde gelmez" veya "Kimse bu şekilde asla gelmez".


asedek

"hiç kimse bu yola gelmez"


cronychucky

Bu yoldan anlamini nasil cikartacagiz bu yola anlamida velebilir cunku


ROBINOKO

this way/ in this way : bu şekilde anlamındadır ve zarftır. https://tureng.com/tr/turkce-ingilizce/this%20way


riseofga

Ever koymus ama cevapta everla ilgili hicbir sey yok


ex_contributor

Kimse hiç bu şekilde gelmez.


Mehmetalag1

Mecazen tabi ,cok iyi dil yaa.


Nesrin254884

Türkçede "kimse hiç" diye baslayan bir cümle olur mu ?


xuv3R

Ben de böyle biliyorum. Ever soru cümlelerinde kullanılırken never cevaplarda kullanılıyor diye


YaarGngren

Ayağıma karasular geldi gibimi acaba sanırsam mı


NagihanAslan

Ne kadar saçma bir açıklaması var Allah aşkına ya 40 yıl düşünsem aklima gelmez


esincelik

Ben bu cümlenin Türkçesinin anlıyamadım!? Ne demek istiyor


MnevverHAT2

Türkçe çevirileri gerçekten çok saçma

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.