"Ineedtorentacar."

Fordítás:Autót kell bérelnem.

4 éve

17 hozzászólás


miskei
miskei

nem fogadja el a "szükséges"-t csak a kell jó neki (je)

4 éve

BoglrkaSzc

Ez az! A kell, az a have to / has to.

4 éve

MezeiAnna

Szükséges egy autót bérelnem. Ki kéne javítani a szükséges szóban lévő hibát, mert a jó nem fogadja el !!!!!!!

4 éve

lehnerv

kell egy autót kölcsönöznöm

4 éve

MezeiAnna

Szükséges és nem szükségrs, tehát jó lenne ha ezt a hibát is javítaná valaki

4 éve

Reedn001

Nagyon idegesítő.... főleg, ha utolsó feladat 1 élettel.....

4 éve

mik.del

Szükségem van egy bérelt autóra, miért nem jó? :(

3 éve

Tamas51

Az megoldható lenne úgy is, hogy lopsz egyet. Itt ez a lehetőség ugrott, úgyhogy bérelni kell egyet.

2 éve

Molnar1953

"Nekem kell bérelnem egy autót. "Elfogadta!

1 éve

AnnaFarkas7

Bérelnem kell egy autót - nem fogadta el.

2 hónapja

Tamas51

Jelentsd, javasold elfogadásra.

1 hónapja

MarkDnielE
MarkDnielE

Szükségem van autó bérllsére

1 éve

horvath954

"Nem a megfelelő szót használtad. szükséges egy autót bérelnem." Szükséges gratulálnom....

1 éve

bardospince

szükségem van autót bérelni

11 hónapja

Esztici
Esztici

Hogy hogy nem úgy írja hogy: I have to rent a car. ? vagy így is helyes csak épp need-et használt?

10 hónapja

SzilardKoc

Bérelnem muszáj egy autót???

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.