1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin bir kitabın var."

"Senin bir kitabın var."

Çeviri:You have a book.

February 26, 2014

9 Yorum


saidkayra

Have got ve has got sahiplik belirtir


cem.ozturk

Neden senin anlaminda 'your' u kabul etmiyor?


MeteUlku

Sahiplik cümlesi yaparken "I have ...", "You have"... "She has..." vb. cümleler kullanılır. "My book"="Benim kitabım" / "I have a book."="Benim (bir) kitabım var."


yusuf119941

You has olmasi gerekmezmiydi peki


caglacinar8

There is your a book. Diye çevirmiştim. Bunun da doğru olabileceğini düşündüm


MeteUlku

"There is your a book." İngilizce' dilbilgisine göre yanlış, hem "a/an" hem de "my, your, her" kullanılmaz, çünkü zaten "my,your" vb. dediğimizde o artık belli bir nesne olur, "a/an"ın görevi ise bir şeyi belirsizleştirmektir.


Zeynep565730

(Have) negerek var.


MeteUlku

"Have" = "sahip olmak" fiili. "I have ..."="...ya sahibim.", "you have ..."="...ya sahipsin.","he/she has..."="...ya sahip."


alperen728781

youru kabul et ya onun yüzünden sınavı kaybettimmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.