1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin bir kitabın var."

"Senin bir kitabın var."

Çeviri:You have a book.

February 26, 2014

36 Yorum


elifnas23

Has ve have arasındaki farkı biri bana açıklayabilir mi acaba ??? :)


semaezgi

Has vardır demek Have sahip olmak demek


Ramiz981609

Has ve Have ikiside var demke amma has ancak i you we they kulanilir Have ise He She it kullanilir


Sessizdam

Ramiz tam tersi


KbraToprak7

Have canliler icin


nysanirim

Have I , they , we gibi kelimeler de kullanılır. Has ise You , she , he , ıt gibi kelimeler de kullanılır.


IRFAN116208

"kelimeler de" ki "de" ayrı yazılmaz "kelimelerde de gibi" ikinci bir "de" olursa bu "de" ayrı yazılır.


HaticeSeli5

Okadarini da bilmiyorsan sen ingilizce dersine girme istersenn


Esrasekmez

İngilizceyi anlamak ve öğrenmek için buradayız uygulamanın ve bizim amacımız bu.. sizin boyle bir derdiniz yoksa bence siz bu uygulamaya derslere girmeyin isterseniz


Sessizdam

Uyyyyyyiii Esra ne yaptın be


ysn219

Have ile has arasindaki fark nedir


TTolgaa

have ı,you ,we ,they lerde kullanılır has ise he,she,it de kullanılır


medi0254

Teşekkür ederim sağolun


Selcen_Ozturk

has sadece 3. tekil şahıs için, have diğerleri içn


medi0254

Ya rica etsek açıklama kısmını biraz daha açabilir misiniz misal tekil olanlarda şu çoğul olanlarda bu şekilde diyebilir misiniz


a.demir

Have çogullar için kullanilir has ise 3, şahislar icin kullanilir


Selcen_Ozturk

have tekiller için de kullanılır, 1. ve 2. tekil şahıs ( I , you)


caglacinar8

There is your a book. Diye çevirmiştim. Bunun da doğru olabileceğini düşündüm


MeteUlku

"There is your a book." İngilizce' dilbilgisine göre yanlış, hem "a/an" hem de "my, your, her" kullanılmaz, çünkü zaten "my,your" vb. dediğimizde o artık belli bir nesne olur, "a/an"ın görevi ise bir şeyi belirsizleştirmektir.


Zeynep565730

(Have) negerek var.


MeteUlku

"Have" = "sahip olmak" fiili. "I have ..."="...ya sahibim.", "you have ..."="...ya sahipsin.","he/she has..."="...ya sahip."


WhoIsAlp.

youru kabul et ya onun yüzünden sınavı kaybettimmiyor


meliss517784

Ben gayet iyi yapiyorum


PervinDayan

Başka cevaplarıda var ama kabul etmiyor hocama sordum oluyormuş


ozvez

"You have a book." yazdım, yanlış dedi ve aynısını yazdı. Ben nerede yanlış yaptım. ☺️


furkansadk1

ama has eki sahip olmak anlamina gelmiyormu


cem.ozturk

Neden senin anlaminda 'your' u kabul etmiyor?


MeteUlku

Sahiplik cümlesi yaparken "I have ...", "You have"... "She has..." vb. cümleler kullanılır. "My book"="Benim kitabım" / "I have a book."="Benim (bir) kitabım var."


yusufeyz

You has olmasi gerekmezmiydi peki


nysanirim

Have ile has arasında fark var bu yüzden olmaz. have I , you , we , they gibi kelimelere gelir. Has ise she , he , ıt gibi kelimelere gelir.


saidkayra

Have got ve has got sahiplik belirtir


MehmetRvan

Got ne anlamda in ın mı?


MeteUlku

Aşağıdaki cümlelerin anlamları aynı ve hepsi sahiplik (iyelik) bildirir: "Senin bir kitabın var."

  • "You have a book."
  • "You have got a book."
  • "You've got a book."
  • "You got a book."
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.