Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"As soon as he eats, I eat."

Çeviri:O yer yemez, ben yerim.

4 yıl önce

19 Yorum


atakanmert1

Gelir gelmez-içer içmez vb

4 yıl önce

nalpeker

as..... as bir kıyaslama yaparken başvurulan yöntem.as small as isim ,fiil veya sıfat gelebilir sorasına ...ya da as big as... ya da as pretty as

2 yıl önce

eniskuzey

O yedikten sonra ben yerim

4 yıl önce

orcunozbay35

sonra diye bir kelime yok orada

1 yıl önce

cronychucky

'As much as he eats ' onun yedigi kadar anlaminda degil mi ?

3 yıl önce

brkgl

As soon as kalıbı he eats den sonra yada önce gelmesi farkediyormu

3 yıl önce

candost2
candost2

O yemeğini yer yemez ben de yerim. Yanlış bir cevap mıdır?

2 yıl önce

orcunozbay35

bu bir kalıp sanırım. bunlardan nefret ediyorum, çevrilmiyorlar

1 yıl önce

serdarerayman

bu kalıbın kullanımında 1. cümle hep geniş zaman mı olmalı. Cümleye asıl zamanı ikinci cümle mi veriyor. As soon as he eats, I will eat. gibi veya ate yedim. hep mi geniş zaman kullanacağız. @Selcen_Ozturk

4 ay önce

emlcvdv

'O yiyene kadar, ben yerim' çeviri yanlış mı olur?

4 yıl önce

rasitabanoz

Cümleye farklı anlam yüklemiş olursunuz. Buraya göz atabilirsiniz. http://www.ingilizcemiz.net/as-soon-as-konu-anlatimi.html

4 yıl önce

rafet1923

Teşekkürler

2 yıl önce

hasan451

As ........ as bilmiyorum barış bey lütfen boyle bir uygulama daha yapın

4 yıl önce

merveoyman

çeviriyi doğru yapıyorum kabul edilmiyor anlamadım gerçekten

4 yıl önce

e.fiski

o yer yemez nedir allahsen? o yesin yemesin ben yerim gibi bişey bari olsun... hadi ona izin vereyim... as soon as he eats başlı başına yediği kadar yakında gibi bir anlam taşıyor ki o da komik. kafayı yiycem bu inkilisçeyle ha ben

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır tamamen haksızsınız maalesef. "yer yemez" nedir ne demek? yer yemez, yani onun yemesi biter bitmez. "as soon as" de yine bir kalıp. bu kadar derin düşüncelere dalıp her şeyi yanlış olmakla suçlamadan sözlükten bakmanızı tavsiye ederim :)

4 yıl önce

qwertyali

as...as bir kalıp demiştiniz ve as...as kadar anlamı katıyordu ama burda yer yemez anlamında buda mı kalıp yoksa.

2 yıl önce

e.fiski

taam taam... ben "yer veya yemez" şeklinde okudum, okkurkenki vurgu önemli. ondan çuvalladım. aslında "yediği anda!" gibi anlamam lazım.... tamamdır :) yav yanlış olarak değerlendirmiyorum, hele suçlama hiç yok. hatta çok keyiflli geliyor bu iş. sadece bazen interaktivite katmak istiyorum bu işe. aha bu şekilde mümkün o da:) teşekkürler.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

:) elbette interaktivite iyidir. iyi dersler

4 yıl önce