"Assoonasheeats,Ieat."

Çeviri:O yer yemez, ben yerim.

4 yıl önce

9 Yorum


atakanmert1

Gelir gelmez-içer içmez vb

4 yıl önce

nalpeker

as..... as bir kıyaslama yaparken başvurulan yöntem.as small as isim ,fiil veya sıfat gelebilir sorasına ...ya da as big as... ya da as pretty as

3 yıl önce

eniskuzey

O yedikten sonra ben yerim

4 yıl önce

orcunozbay35

sonra diye bir kelime yok orada

1 yıl önce

cronychucky

'As much as he eats ' onun yedigi kadar anlaminda degil mi ?

3 yıl önce

brkgl

As soon as kalıbı he eats den sonra yada önce gelmesi farkediyormu

3 yıl önce

candost2
candost2

O yemeğini yer yemez ben de yerim. Yanlış bir cevap mıdır?

3 yıl önce

orcunozbay35

bu bir kalıp sanırım. bunlardan nefret ediyorum, çevrilmiyorlar

1 yıl önce

serdarerayman

bu kalıbın kullanımında 1. cümle hep geniş zaman mı olmalı. Cümleye asıl zamanı ikinci cümle mi veriyor. As soon as he eats, I will eat. gibi veya ate yedim. hep mi geniş zaman kullanacağız. @Selcen_Ozturk

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.