Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"As soon as he eats, I eat."

Çeviri:O yer yemez, ben yerim.

0
4 yıl önce

9 Yorum


atakanmert1

Gelir gelmez-içer içmez vb

2
Cevap ver4 yıl önce

nalpeker

as..... as bir kıyaslama yaparken başvurulan yöntem.as small as isim ,fiil veya sıfat gelebilir sorasına ...ya da as big as... ya da as pretty as

1
Cevap ver2 yıl önce

eniskuzey

O yedikten sonra ben yerim

0
Cevap ver3 yıl önce

orcunozbay35

sonra diye bir kelime yok orada

0
Cevap ver11 ay önce

cronychucky

'As much as he eats ' onun yedigi kadar anlaminda degil mi ?

0
Cevap ver3 yıl önce

brkgl

As soon as kalıbı he eats den sonra yada önce gelmesi farkediyormu

0
Cevap ver3 yıl önce

candost2
candost2

O yemeğini yer yemez ben de yerim. Yanlış bir cevap mıdır?

0
Cevap ver2 yıl önce

orcunozbay35

bu bir kalıp sanırım. bunlardan nefret ediyorum, çevrilmiyorlar

0
Cevap ver11 ay önce

serdarerayman

bu kalıbın kullanımında 1. cümle hep geniş zaman mı olmalı. Cümleye asıl zamanı ikinci cümle mi veriyor. As soon as he eats, I will eat. gibi veya ate yedim. hep mi geniş zaman kullanacağız. @Selcen_Ozturk

0
Cevap ver2 ay önce