1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man reads the newspaper."

"The man reads the newspaper."

Çeviri:Adam gazeteyi okur.

February 26, 2014

34 Yorum


derya

adam gazeteyi okur ve adam gazete okur arasındakki fark ne anacım ?? :D


Selcen_Ozturk

cümledeki nesnenin belirli bi nesne olması

örnegin:

  • The men eat apples: Adamlar elma yer (Herhangi bir elma)
  • The men eat the apples: Adamlar elmaları yer.
  • The men eat the apple: Adamlar elma yer. (Belirli bir elma, karşımızdaki hangi elmadan bahsettiğimizin farkında)

comment/1646458


b0c3k

Anladim ama karıştırmamak zor olcak


Sude59520

Aynen ben de adam gazete okur yazdım kabul etmedi


meyra92

Aynen yaa bende anlamdim :/


Aye345100

The dediği zaman tek bir gazeteden bahsediyor


ibrahim-sami

Adam spor yapar ile adam güreş sporu yapar arasındaki farkı düşünürsen cevabı bulacagindan eminim..


SvetlanaAkkus

read olmazmı ne farkı var ki reads tan


HasanCetin2

Man he yerine geliyo


sinamiki

genişlik katıyor s ile


seyitselim

Reads in sonundaki s ne ifade ediyor


ysn219

Adam gazete okur the sebebiyle olmuyo dimi ?


Tolgahanyl

Peki okur/okuyor arasinda fark nedir yani okuyor diyebilmemiz icin cumle nasil olmaliydi


brahimSami

Okur... geniş zaman. .. okuyor ise şimdiki zaman. ..


nilaywolf

Adam gazeteyi okuyor ile okur arasinda ne fark var


osman1231

adam gazete okur bilgisayarla çalışırsan olacağı bu


sinamiki

gazete buraya kadar güzel ama yi yi orda olmadı orada takıldım neden bilen varmı


jobswashere

Eğer cümle de s takısı varsa öznemiz tekil olmak zorunda öyle değil mi? Burada men değil de man olacaktı yani.?


tanselida

Konusma band sesi a der iken... cevap the göstermesi saçma olmuş


Mervelii93

Kesinlikle hata var man yazıyorum men olmalı diyor. men yazıyorum man olmali diyoe


Musab850419

Aynısını yazdım hata verdi


Semra932006

Yeni başlıyoruz resmi gösterip o ney bu ney demiyler ki nası öğrenek


EnesKarava

İngilizceyii bbiilleennlleerrr sol alt köşeye


BayramAliH

The man adamlar olarak geciyor bu programda. Ama bu cumlede adam diye okuyoruz neden kine


yamur927242

Okumama izin vermeden en iyisi biz bunu atlayalım yazısı çıkıyor


Hazal430474

Ne fark var gazete gazeteyi??????

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.