"The man reads the newspaper."

Çeviri:Adam gazeteyi okur.

4 yıl önce

27 Yorum


derya
derya

adam gazeteyi okur ve adam gazete okur arasındakki fark ne anacım ?? :D

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cümledeki nesnenin belirli bi nesne olması

örnegin:

  • The men eat apples: Adamlar elma yer (Herhangi bir elma)
  • The men eat the apples: Adamlar elmaları yer.
  • The men eat the apple: Adamlar elma yer. (Belirli bir elma, karşımızdaki hangi elmadan bahsettiğimizin farkında)

comment/1646458

4 yıl önce

b0c3k

Anladim ama karıştırmamak zor olcak

4 yıl önce

meyra92

Aynen yaa bende anlamdim :/

4 yıl önce

Yaren54385

Aynen

3 hafta önce

ibrahim-sami

Adam spor yapar ile adam güreş sporu yapar arasındaki farkı düşünürsen cevabı bulacagindan eminim..

4 yıl önce

sakura34chan

süper bir örnek

2 yıl önce

SvetlanaAkkus

read olmazmı ne farkı var ki reads tan

4 yıl önce

HasanCetin2

Man he yerine geliyo

4 yıl önce

sinamiki

genişlik katıyor s ile

2 yıl önce

ysn219

Adam gazete okur the sebebiyle olmuyo dimi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

Tolgahanyl

Peki okur/okuyor arasinda fark nedir yani okuyor diyebilmemiz icin cumle nasil olmaliydi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

... is reading...

4 yıl önce

brahimSami

Okur... geniş zaman. .. okuyor ise şimdiki zaman. ..

4 yıl önce

nilaywolf

Adam gazeteyi okuyor ile okur arasinda ne fark var

4 yıl önce

BayramAliH

The man adamlar olarak geciyor bu programda. Ama bu cumlede adam diye okuyoruz neden kine

3 yıl önce

aleyna231

Poff

3 yıl önce

osman1231

adam gazete okur bilgisayarla çalışırsan olacağı bu

3 yıl önce

sinamiki

gazete buraya kadar güzel ama yi yi orda olmadı orada takıldım neden bilen varmı

2 yıl önce

yamur927242

Okumama izin vermeden en iyisi biz bunu atlayalım yazısı çıkıyor

2 yıl önce

jobswashere

Eğer cümle de s takısı varsa öznemiz tekil olmak zorunda öyle değil mi? Burada men değil de man olacaktı yani.?

2 yıl önce

betl149991

çok eylenceli

1 yıl önce

gunka451158

Çok güzel

1 yıl önce

tanselida

Konusma band sesi a der iken... cevap the göstermesi saçma olmuş

8 ay önce

Mervelii93

Kesinlikle hata var man yazıyorum men olmalı diyor. men yazıyorum man olmali diyoe

3 ay önce

seyitselim

Reads in sonundaki s ne ifade ediyor

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.