1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "His left shoe is blue."

"His left shoe is blue."

Fordítás:A bal cipője kék.

February 26, 2014

6 hozzászólás


evairenpinter

His shoe = Az ő cipője - A jelentés hordozza a határozott névelőt. A költői nyelvben, egy versláb kedvéért elképzelhető nála nélkül is.

June 5, 2014

Atee5

"a" nélkül nem jó??


mrJara

Ballábas cipő miért nem jó?


8olivia8

Left az elhogyott is szerintem... Az elhagyott cipője kék.. :-P


Judit239080

Akkor végülis a cipő nem csak többes számban létezik?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.