1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A minute"

"A minute"

Çeviri:Bir dakika

February 26, 2014

18 Yorum


Arzuurtekin

One munite olması gerekmiyor mu cumhurbaşkanımiz da One munite demişti :)


BuketAcar0

ama kadının dediğini yazman gerrekiyo kadın one demedi ki A dedi senin de öyle yazman gerekiyo


CutenOrthern

a minute de aynı anlamda :)


muttakiii

Arkadaslar "a" herhangi bir anlamina gelir ornegin kirtasiyeden bi kalem alacagimiz da gorevliden kalem istedigimiz zaman soyledigimiz "abi ordan bi kalem veririrmisin"dememiz gibi aslinda orda bi kalem verirmisin derken reyonda istedigimiz kalemlerin bi tanesini bize vermesidir. "one" ise belirli bir rakamdir. Nettir.kesindir umarim aciklayici olmustur


akbenbilm

''a''in okunuşu normalde 'ey' olarak söylüyor ama a minute'in okunuşuda ''a'' olarak okuyor, bu bir kural mı, yoksa bana mı öyle geldi?


EtkaCandemir

Dakika yazdim kabul etmedi


BuketAcar0

A minute yazman gerekiyo


By.Zoray

"A" burada belirtme durumunda olmuyor mu ? neden 1 dakika olarak alıyoruz ?


usufuanik

Lafın gelişi olan bir dakika söz konusu


gjkdf

Minute yazdım


ArslanAvc

Bi kelimesi 'siz ' eki olarak kullanilmaktadir. Bi zahmet - zahmetsiz manasındadir


fatih.furkan

1 dakika doğru olmaz mı


Ahmedselim1

yazıyla kabul ediyo


TurhalSu

Arkadaşlar a bir demek A minute =one minute


bazda4

oysa biz davosta "one" diye ögrenmiştik

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.