Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlanın bir gazetesi var."

Çeviri:The boy has a newspaper.

0
4 yıl önce

15 Yorum


Paniguana

He she it öznelerinde has I you we they de ise have kullanılır.

38
Cevap ver4 yıl önce

imumutkilic

Doğru.

0
Cevap ver2 ay önce

ZlfkrKymz

Niçin has

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ozne 3uncu tekil şahıs olduğundan

4
Cevap ver4 yıl önce

Glcan318092

One newspaper ile a newspaper'ı ayıran ozellik ne ?

0
Cevap ver2 yıl önce

abdullahtahtali1

the boy has the a newspaper olmamasının sebebbi ne

0
Cevap ver1 yıl önce

SametEmren3

A yok diye

0
Cevap ver1 yıl önce

Duygu896376

Bence a harfi orda gereksizdi

0
Cevap ver1 yıl önce

Nrmin242902

Hayır a harfi gazetenin bir adet olmasınl gösteriyor

1
Cevap ver3 hafta önce

EsraGeit

the boy ha got a newspaper. yazdım ve doru kabul etti ? got neden kullanılabiliyor ya da kullanılamıyor

0
Cevap ver1 yıl önce

saadetzeyn3

the boy has a newspaper yazdim Kabul etmedi cevabada the boy has one paper yazdi

0
Cevap ver1 yıl önce

seyhmus2121

X93BYV külup kodu katılın

0
Cevap ver2 ay önce

baharaltka

dalga mi geciyorsunuz

0
Cevap ver1 ay önce

baharaltka

önce' a newspaper' yazdım the newspaper dediniz the newspaper yazıncada ' one newspaper' diyorsunuz ne bu çelişkii

0
Cevap ver1 ay önce

feride106866

the newspaper olması gerekmez mi lütfen açıklar mısınız

0
Cevap ver1 ay önce