"Oğlanın bir gazetesi var."

Çeviri:The boy has a newspaper.

4 yıl önce

44 Yorum


Paniguana

He she it öznelerinde has I you we they de ise have kullanılır.

4 yıl önce

imumutkilic

Doğru.

7 ay önce

melisa918233

Geniş zamansa tabiki

4 hafta önce

AliReis20

Evet.

2 yıl önce

baharaltka

önce' a newspaper' yazdım the newspaper dediniz the newspaper yazıncada ' one newspaper' diyorsunuz ne bu çelişkii

5 ay önce

ZlfkrKymz

Niçin has

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ozne 3uncu tekil şahıs olduğundan

4 yıl önce

gulnazzengin

Neden "the" geliyor??

3 yıl önce

idobaba

gramer kitaplarında bulabilirsin

3 yıl önce

burkyburak

the geliyor çünkü bir şey sadece bir tane ise başına the gelir the World the moon gibi

1 yıl önce

Glcan318092

One newspaper ile a newspaper'ı ayıran ozellik ne ?

2 yıl önce

abdullahtahtali1

the boy has the a newspaper olmamasının sebebbi ne

2 yıl önce

SametEmren3

A yok diye

2 yıl önce

Duygu896376

Bence a harfi orda gereksizdi

1 yıl önce

Nrmin242902

Hayır a harfi gazetenin bir adet olmasınl gösteriyor

4 ay önce

EsraGeit

the boy ha got a newspaper. yazdım ve doru kabul etti ? got neden kullanılabiliyor ya da kullanılamıyor

1 yıl önce

seyhmus2121

X93BYV külup kodu katılın

6 ay önce

baharaltka

dalga mi geciyorsunuz

5 ay önce

feride106866

the newspaper olması gerekmez mi lütfen açıklar mısınız

5 ay önce

Semra565652

The yok diye kabul etmediler

2 ay önce

kadir374575

Oğlanın bir gazetesi var The boy has a the newspaper olması gerekmiyor mu neden " the newspaper " eki doğru cevapda gözükmüyor

4 hafta önce

EmreToker

There is a newspaper boy) olabilirmiydi?

4 yıl önce

MertGr1

Seninki cok farkli hocam alakasi yok :)

3 yıl önce

ayberkx

The kullanmamızı söyleyen şey nedir?

4 yıl önce

demirkanismail

Oğlan herhangi bir oğlan değil özel bir oğlan. Yani iki kişi arasında konuşulan diyalogta her iki tarafın da bildiği, tanıdığı belirli bir oğlan.

4 yıl önce

AlparslanS4

The yazmayi hep unutuyorum

4 yıl önce

TolgaYiit

Gazetesi dedigi icin the newspaper dememis gerekmez miydi?

4 yıl önce

engindogan1

The tümcesi şahıs zamirlerine de kullanılıyormu?

3 yıl önce

caner9444

Burada oğlan gazetesi var oluyor bu yanlişdır. Oysaki The boy's yazmalı ki oğlanın olsun

3 yıl önce

burkyburak

bende o şekilde yazdım kabul etmedi aynı fikirdeyim

1 yıl önce

Zeynepkoz

Boy have a newspaper olmasi lazimdi bence

3 yıl önce

burkyburak

hayır boy yani he demek he she it lerde has kullanılır

1 yıl önce

Zeynepkoz

Aaa dogru anladim

3 yıl önce

asDfBaran

a'yı eklemedim diye gitti

2 yıl önce

asDfBaran

a'yı eklemedim diye gitti

2 yıl önce

asDfBaran

a'yı eklemedim diye gitti

2 yıl önce

saadetzeyn3

the boy has a newspaper yazdim Kabul etmedi cevabada the boy has one paper yazdi

1 yıl önce

Ahmetyuzucu

İngilizce kelime bilgim oldukça fazla ama gramer olarak kotuyum. Bunu nasil asacagimi hala cozemedim.

4 yıl önce

Karadayi47

Millet gramerde ii kelimede kotu sen tam tersisin

4 yıl önce

kemalcap

The neden kullanılıyor

4 yıl önce

beyazadam

he has a newspaper olmuyormu!!

4 yıl önce

RasimKl

He olmaz o adam gibi yerine geçiyor oğlan dediği için boy

4 yıl önce

Zeynepkoz

Hayir boy olcak

3 yıl önce

kral398659

Dndjdjjdjdjdjdjxjcncnjfjcf

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.