Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He is an officer."

Çeviri:O bir memur.

0
4 yıl önce

35 Yorum


1973hassan

O bir subay anlamınede geliyor

11
Cevap ver13 yıl önce

Duocan34

o anlamda var hatta ilk o anlam geliyor translater da fakat sistem kabul etmedi...

1
Cevap ver13 yıl önce

CenkTasa

officer polis memuru olarak ta yoğun olarak kullanılıyor diye biliyorum bakınız walking deads

4
Cevap ver4 yıl önce

Frostarda

O ''police officer''

0
Cevap ver3 yıl önce

adayalin

Sözlüklerde subay officer olarak geçiyor

3
Cevap ver13 yıl önce

HasanKalay

Benimde bildiğim polis officar olarak geciyor veya cops

1
Cevap ver3 yıl önce

goodtimee

officer kelimesinin subay anlamı da vardır

1
Cevap ver3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Ne kadar zaman rapor yaptım. "Officer" kesenlikle "memur" değil. "Officer" demek " subay". Herkes rapor yapmalısınız.

1
Cevap ver2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"Honest, officer, I haven't been drinking!"

Polis memuru subay değil ama "officer" deriz.

Also, is "zaman" the right word? Wouldn't you need something like "kere, defa, kez" if you want "how many times"?

0
Cevap ver2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Teşekkür ederim Türkçem control ettiniz. Benim anladığım e göre "polis memuru" e her defa "polis memuru" diyoruz sadece "memur" değil. Yani "He is a police officer" demek "O bir polis memuru". Ama yukaradaki cümlesi "O bir memur" yani "He is an official". yada "He is a government official". Doğrü mı?

İngilizcede "officer" kümesideki kişiler polis veya orduda.

Belki biliyorum kardeşiniz orduda ve on dan sonra"He is an officer." diyeceksınız.

Ama belki biliyorum kardeşiniz poliste on dan sonar "He is an officer." demezsınız.

2
Cevap ver2 yıl önce

imanaz1

Belki deriz.Bak dedim.

0
Cevap ver2 yıl önce

yaren175016

O bir mudur yaptim memur muss

1
Cevap ver10 ay önce

yaren175016

Grubuma gelin KODU: AUTG4M

1
Cevap ver10 ay önce

rusberk

subay

0
Cevap ver3 yıl önce

Hanzala00

Burda neden a officer değilde an officer diyoruz? Bilen var mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Eğer kelime bir ünlü ile başlarsa, "an" kullanırız. (Harf önemsiz, ses önemli.)

an: an apple, an officer, an enemy

a: a house, a man, a book

Dikkat: an hour (çünkü "an avır" telâffuz ediyoruz); a university (çünkü "a yunivörsiti" telâffuz ediyoruz)

5
Cevap ver2 yıl önce

imanaz1

unlu harf,yani a, e, ı, i ,o, ö , u , ü ile baslayan cumlelerde an gelir.sessiz harfle baslayanlarda ise a gelir. .

1
Cevap ver2 yıl önce

ferdi48130

Officer aufisör diye okunduğu için a yerine an geldi.

0
Cevap ver2 yıl önce

buse9318

E cunku officerin ilk harfi sesli uniformun basina a gelir cunku yuniform diye okunur

0
Cevap ver2 yıl önce

Sleepycoff1

Çünkü o ıngilizce de sesli harf olduğu için an geliyor a galmiyor

0
Cevap ver1 yıl önce

oral895577

officer =subay değil mi

0
Cevap ver2 yıl önce

asezer81

subay ifadesi de kabul edilmeliydi.

0
Cevap ver1 yıl önce

Sentugsentug

bir işi yapmakla görevli kişi

0
Cevap ver1 yıl önce

suatkarakaya1

o bir subay olmaz mı

0
Cevap ver1 yıl önce

GolgesizAdamTR

o bir subay anlamına geliyor ama Officer:Subay

0
Cevap ver1 yıl önce

OkyanusSude

She yazdım kabul etmedi

0
Cevap ver1 yıl önce

isgendet
isgendet

Niye "a"yok "an "oluyor

0
Cevap ver1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

CANSU632544

aynen

0
Cevap ver1 yıl önce

elifsudecirali

officer subay demek normalde

0
Cevap ver1 yıl önce