"Was ist ein Haushalt?"

Çeviri:Bütçe ne demek?

December 31, 2016

7 Yorum
Tartışma kilitli.


candost2

Bir bütçe nedir? Doğru cevap olarak kabul edilmedi? Belli bir bütçe olduğunda Was ist der Haushalt? "Bütçe nedir?" daha mantıklı değil mi?


candost2

Bu cümlenin çevirisi olarak: Bir bütçe nedir? Doğru cevap olarak kabul edilmiyor. Pekala: "Bir bütçe nedir? Nasıl Almancaya çevrilir?


Eluvian_

Tabii ki en dogrudan yoldan cevirirsek ayni sekilde olur. Ancak Turkcede bunu demek biraz tuhaf olur. Cunku cogu zaman "bir"leri atiyoruz; belli bir seyden bahsetmeyip, genel bir ifade kullandigimizda da.

"Butce nedir?, Butce ne demek?" en dogal cevirilerdir ve bununla birlikte "Bir butce ne demek?" demek cok tuhaf ve ne ben gunluk hayatta kullanirim ne de cevremdekilerden boyle bir kullanim duyarim.


candost2

Cevap için teşekkürler. Nice yıllara..


yunus626emre

Was bedeutet der Haushalt? , daha mantıklı bi çeviri olmaz mı


Burakentrk9

Bütçe sevgiydi bütçe emekti.


humetin

Bir bütçe nedir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.