"You return."

Fordítás:Visszatérsz.

February 26, 2014

21 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


cselida

ha a szó jelentés visszaad, viisszavált, visszatér, akkor miért nem fogadja el azt, hogy visszaadod?


vasvariistvan

Mert ahhoz kellene tartoznia egy tárgynak, vagy azt helyettesítő "it" - nek.


vaclavpacel

Visszafordulsz, nem jó?


okinayab

szerintem is jónak kellene lennie


Sztankay54

Inkább come back-et kéne használni


figura1970

"te visszatértél" - miért majdenem jó?

A "Ti visszatértek" a tökéletes szerinte...

Nem ugyanolyan jó mindkettő?


Xabb221

A "te visszatértél" nem jó, mert múlt idő. Akkor az angolnak "you returned"-nek kellene lennie.

A "ti visszatértek" jó, nekem elfogadta.


figura1970

a múltidőt benéztem igazad van. De akkor egyformán jó a "visszatérsz" és a "visszatértek"...


CzHun

Igen, mert az angolban a "te" és a "ti" formailag egyezik.


DvorzakAnita

Szerintem te visszatérsz.


Xabb221

Igen;)

A "te visszatérsz" és a "ti visszatértek" is egyaránt helyes. A személyes névmás opcionális.


taschler0903

A jelentéseknél ott van hogy : visszaad vmt. Hogy kéne lennie a mondatnak hogy ezt jelentse ?


Xabb221

Szerintem csak a tárgyat kell megjelölni. Pl. I return your pencil. De erre inkább a give back-et használják. Tehát I give back your pencil. Javítsatok ki, ha tévedek :)


janosiimola

a "visszaadod" miért nem jó??


happydaddy62

A "back" nem jó ugyanerre ? I back.


BorosBrigitta05

A "visszafordulsz"-t nekem se fogadta el, pedig el kellene. JavÍtsatok ki, ha tévedek


Xabb221

Az inkább turn back lenne. Én még nem találkoztam olyannak, aki a return-nel az irányváltoztatás eme formájára szeretett volna utalni... Ami nyilván nem jelenti, hogy nem használja így senki...


tamasjenei

Mikor van hogy te visszatérsz vagy ti visszatértek?


moc71

YOU te is és ti is lehet akkor mind kettőt el kellene fogadnia!


dogyoka

Visszatérsz ezt írtam és nem fogadta el . A helyes válasznak is a visszatérsz szót írta ki. Akkor most mi a teendő. Buktam egy életet, de ez így nem igazságos. Képernyő fotót is készítettem hogy nem írok összevissza.


zsuzsa107737

Én is azt írtam hogy visszatérsz, a program is, mégis piros lett

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.