"You return."

Fordítás:Visszatérsz.

February 26, 2014

19 hozzászólás


cselida

ha a szó jelentés visszaad, viisszavált, visszatér, akkor miért nem fogadja el azt, hogy visszaadod?

November 1, 2014

Sztankay54

Inkább come back-et kéne használni

June 1, 2016

figura1970

"te visszatértél" - miért majdenem jó?

A "Ti visszatértek" a tökéletes szerinte...

Nem ugyanolyan jó mindkettő?

February 26, 2014

Xabb221

A "te visszatértél" nem jó, mert múlt idő. Akkor az angolnak "you returned"-nek kellene lennie.

A "ti visszatértek" jó, nekem elfogadta.

February 26, 2014

figura1970

a múltidőt benéztem igazad van. De akkor egyformán jó a "visszatérsz" és a "visszatértek"...

February 26, 2014

CzHun

Igen, mert az angolban a "te" és a "ti" formailag egyezik.

May 23, 2018

szucs.laszlo

A visszatértél azért majdnem jó, mert elírásnak vette tehát az ékezetet egyformának tekinti viszont az l és a k a végén egy betű tehát visszatértek-nek értelmezte a visszatértél helyett.

October 25, 2015

DvorzakAnita

Szerintem te visszatérsz.

March 19, 2014

Xabb221

Igen;)

A "te visszatérsz" és a "ti visszatértek" is egyaránt helyes. A személyes névmás opcionális.

March 20, 2014

taschler0903

A jelentéseknél ott van hogy : visszaad vmt. Hogy kéne lennie a mondatnak hogy ezt jelentse ?

July 27, 2014

Xabb221

Szerintem csak a tárgyat kell megjelölni. Pl. I return your pencil. De erre inkább a give back-et használják. Tehát I give back your pencil. Javítsatok ki, ha tévedek :)

July 28, 2014

vaclavpacel

Visszafordulsz, nem jó?

September 22, 2014

okinayab

szerintem is jónak kellene lennie

January 13, 2015

janosiimola

a "visszaadod" miért nem jó??

December 24, 2014

happydaddy62

A "back" nem jó ugyanerre ? I back.

January 25, 2015

BorosBrigitta05

A "visszafordulsz"-t nekem se fogadta el, pedig el kellene. JavÍtsatok ki, ha tévedek

January 2, 2016

Xabb221

Az inkább turn back lenne. Én még nem találkoztam olyannak, aki a return-nel az irányváltoztatás eme formájára szeretett volna utalni... Ami nyilván nem jelenti, hogy nem használja így senki...

January 6, 2016

tamasjenei

Mikor van hogy te visszatérsz vagy ti visszatértek?

February 11, 2016

moc71

YOU te is és ti is lehet akkor mind kettőt el kellene fogadnia!

July 11, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.