"You return."

Fordítás:Visszatérsz.

4 éve

21 hozzászólás


cselida

ha a szó jelentés visszaad, viisszavált, visszatér, akkor miért nem fogadja el azt, hogy visszaadod?

4 éve

figura1970

"te visszatértél" - miért majdenem jó?

A "Ti visszatértek" a tökéletes szerinte...

Nem ugyanolyan jó mindkettő?

4 éve

Xabb221

A "te visszatértél" nem jó, mert múlt idő. Akkor az angolnak "you returned"-nek kellene lennie.

A "ti visszatértek" jó, nekem elfogadta.

4 éve

figura1970

a múltidőt benéztem igazad van. De akkor egyformán jó a "visszatérsz" és a "visszatértek"...

4 éve

CzHun
CzHun

Igen, mert az angolban a "te" és a "ti" formailag egyezik.

5 hónapja

szucs.laszlo

A visszatértél azért majdnem jó, mert elírásnak vette tehát az ékezetet egyformának tekinti viszont az l és a k a végén egy betű tehát visszatértek-nek értelmezte a visszatértél helyett.

3 éve

DvorzakAnita

Szerintem te visszatérsz.

4 éve

Xabb221

Igen;)

A "te visszatérsz" és a "ti visszatértek" is egyaránt helyes. A személyes névmás opcionális.

4 éve

taschler0903

A jelentéseknél ott van hogy : visszaad vmt. Hogy kéne lennie a mondatnak hogy ezt jelentse ?

4 éve

Xabb221

Szerintem csak a tárgyat kell megjelölni. Pl. I return your pencil. De erre inkább a give back-et használják. Tehát I give back your pencil. Javítsatok ki, ha tévedek :)

4 éve

vaclavpacel

Visszafordulsz, nem jó?

4 éve

okinayab
okinayab

szerintem is jónak kellene lennie

3 éve

janosiimola

a "visszaadod" miért nem jó??

3 éve

happydaddy62

A "back" nem jó ugyanerre ? I back.

3 éve

frankj205

A "visszatérsz" miért jó? Lehet, hogy hülye vagyok, de a "visszatérsz" az jövő idő.

3 éve

BorosBrigitta05

jövő időben "vissza fogsz térni"

2 éve

BorosBrigitta05

A "visszafordulsz"-t nekem se fogadta el, pedig el kellene. JavÍtsatok ki, ha tévedek

2 éve

Xabb221

Az inkább turn back lenne. Én még nem találkoztam olyannak, aki a return-nel az irányváltoztatás eme formájára szeretett volna utalni... Ami nyilván nem jelenti, hogy nem használja így senki...

2 éve

tamasjenei

Mikor van hogy te visszatérsz vagy ti visszatértek?

2 éve

Sztankay54

Inkább come back-et kéne használni

2 éve

moc71

YOU te is és ti is lehet akkor mind kettőt el kellene fogadnia!

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.