Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We see animals at the fair."

Çeviri:Biz fuarda hayvan görürüz.

4 yıl önce

26 Yorum


zero1967

BİZ HAYVANLARI FUARDA GÖRÜRÜZ...NERESİ YANLIŞ BİRİ BANA ANLATSIN LTF

3 yıl önce

mehmet852244

Anlatım bozukluğu oldugu zaman bazen yanlis kabul ediyor senin anladigin dogru olsa da eger anlatim bozuklugu yaparsan yanlis kabul ediyor...doğrusu "biz fuarda hayvan goruruz" olacak

1 ay önce

AhmetMeke1

"Biz panayırda hayvanları görürüz" doğru değil mı

4 yıl önce

ForceArmy

Olmaz çünkü hayvanları dersek belirti olacağı için the kullanılması gerekti..The kullanılmadığı için hayvan yada hayvanlar görürüz diye kabul edilir hayvan olmaz dersen Selcen ablanın yazdığı yazıyı okuyabilirsin :)

4 yıl önce

muratcan84

Biz hayvanları fuarda görürüz olmaz mı? Kabul etmedi

3 yıl önce

fatih.furkan

"Biz fuarda hayvan görürüz." de doğru olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur. eğer kabul etmediysek bu tip durumlarda rapor gönderirseniz seviniriz

4 yıl önce

abidinarslan

''Biz hayvanları fuarda görürüz'' neden yanlış

3 yıl önce

umutku
umutku

Biz fuarın hayvanlarını görürüz neden olmadı ?

4 yıl önce

gumus58

Ya selcan hanim bu at ile of nerelerde kullancaz anlamadim at the fair yerine of the fair desek ne olur olmaz aciklarmisiniz

4 yıl önce

mskaymas

doulingo tekil ile çoğulu karıştırdın yine

4 yıl önce

ArdaAkbay

Biz fuarda hayvanlari goruruz dedim yanlis diyor

3 yıl önce

baba36

sanırım animals kelimesinin başında the olmadığından cümleniz doğru kabul edilemiyor

3 yıl önce

tanjantalfa

HATANIZI DÜZELTMENİZ GEREK.S EKİ BELİRTİLMİYOR

2 yıl önce

YiitKaanEkimci

Fair diye Hayvanat bahçesi/fuar çevirisimi olur ya? Fair dediğin eşitlik yada denge gibi kavramlarda kullanılır. İlk defa görüyorum. Zoo olması daha geçerli bence

2 yıl önce

ayse5758

çoğul olmalı

2 yıl önce

drfdp

animals hayvanlar değil mi neresi yanlış???

2 yıl önce

ilhanUluks

Hayvanları görürüz ifadesi yanlış değildir.Adam çocuğuna " Şimdi hayvanat bahçesine gidiyoruz.Orada hayvanları göreceğiz, atları göreceğiz,kuşları göreceğiz" derse de doğrudur, " Hayvanlar göreceğiz, atlar göreceğiz, kuşlar göreceğiz" derse de.

1 yıl önce

bilgieri

Biz fuarda hayvanları görürüz

1 yıl önce

Ozcanelf

hayvan mı hayvanlar mı ?

1 yıl önce

rudewalrus

Biz hayvanları fuarda görürüz." cümlesinin de geçerli olması gerekmez mi?

1 yıl önce

HalBenHB

Biz hayvanları eşit görürüz cümlesi nasıl kurulur?

1 yıl önce

lhan787608

Çoğul olarak soruyor, cevap tekil

11 ay önce

birgl185990

biz hayvanları fuarda görürüz.

10 ay önce

emreparlar

BİZ HAYVANLARI FUARDA GÖRÜRÜZ...NERESİ YANLIŞ BİRİ BANA ANLATSIN o zaman

8 ay önce

busra1427

animals diyosun nasıl hayvan oluyor

3 ay önce