A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The judge has a black dress."

Fordítás:A bírónak fekete ruhája van.

0
4 éve

14 hozzászólás


grrita

have/has - van valamije. A "visel" a "waer".

1
Válasz4 éve

Neyti

"wear" helyesen, és egyet értek :)

2
Válasz4 éve

grrita

Upsz, elírtam! Köszi! :)

1
Válasz4 éve

onlywicky

-Lehet, hogy hülye kérdés-, de a "dress" nem női ruhát jelent? :-) Legalább is eddig mindig úgy jelölte meg a program; dress = női ruha. ?

1
Válasz3 éve

grrita

Hát...a bíró lehet nő is. Nem? :)

0
Válasz3 éve

onlywicky

És én még be akartam festeni a hajam szőkére.... Ugyan, minek?! :-))

1
Válasz3 éve

onlywicky

Ja, tényleg... :-))

0
Válasz3 éve

19-54-
19-54-

Természetesen, de akkor bírónő, hogy pontos legyek.

0
Válasz1 éve

JuhosEmma

Mert csak azt irja hogy van neki,nem azt hogy viseli is.

1
Válasz2 éve

TucsekRoland

A bírónak fekete a ruhája .Ez miért helytelen?

0
Válasz4 éve

BelaKosa
BelaKosa

Mert az "The judge's dress is black." lenne.

1
Válasz4 éve

Felfoldy

A bíró fekete ruhát visel. Mintha a ruházat témában ez jó lett volna.

0
Válasz4 éve

Kincskereso

az szívem is ezen tört meg :( Ha bíró, akkor rajta van fekete munkaruha, nem?

0
Válasz3 éve

elge76

"a bíró fekete ruhát hord." Ezzel mi a probléma?

0
Válasz3 éve