1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "That sheet needs to cover th…

"That sheet needs to cover the bed."

Fordítás:Annak a lepedőnek be kell fednie az ágyat.

February 26, 2014

18 hozzászólás


florianeva

Az a lepedő be kell hogy fedje az ágyat.


Shibelion

Szerintem is. Jelentsd.


BelaKosa

Ez a szórend magyarul ronda, de legalább hibás is.☺


Nyuszi85

Annak a lepedőnek be kell fednie az ágyat. Miért nem jó?


Shibelion

Mert még nem jelentették annak. Egyébként szerintem még jobb is, mint ami jelenleg van megoldás.


TloszAnob

Ebben a részben már háromszor kaszált el amiért nem ismer fel a szoftver egy helyes változatot. Bosszantó, mert ilyen mennyiségben ez még nem történt meg. De érdemes jelezni a hibát, mert eddig nyolc visszajelzést kaptam, hogy elfogadják az általam javasolt mondatot.


xzolax

Csudaszép mondat...


RonaldoHUN

Na ez egy elég hülye mondat. Mármint ránézésre egyből érti mindenki a jelentését, de ezt tipikusan ezer módon el lehet mondani, és kétlem, hogy az összes szinonima bekerül az adatbázisba.


balazsil

Itt a need segédige?


SaroltaKov3

Szükséges, hogy az a lepedő befedje az ágyat Nem fogadta el!!! Miért??


HeszDiana

Annak a lepedőnek kell befednie az ágyat. Ez így miért nem jó?


Bagyes

Én ezt írtam, és már be is jelentettem, hogy szerintem ez magyarosabb, mint a bagoly megoldása: "Az a lepedő szükséges az ágy lefedéséhez". Szerintetek?


Shibelion

Nem. Amit írtál az angolul így van: That sheet is required to cover the bed.


csorbala

mi célból fedjük be lepedővel az ágyat? ezt a tevékenységet ágyazásnak mondjuk. én így fogalmaztam az a lepedő szükséges az ágyazáshoz. ezt be is küldöm


Hajdusec

Az a lepedő kell fedje az ágyat....szerintük....remek fordítás!


Katalin5246

Mióta fedi be a lepedő az ágyat. Általában a lepedő betekakra...


nemkatica

A lepedő jó, ha befedi az ágyat, de mondhatunk a lepedőnek bármit, csak akkor fedi be az ágyat, ha mi letakarjuk vele, tehát nem a lepedőnek kell befedni az ágyat, hanem annak, aki ágyaz.

Mellesleg ez a betekakra, ez milyen nyelven van? :P

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.