"That sheet needs to cover the bed."

Fordítás:Annak a lepedőnek be kell fednie az ágyat.

4 éve

16 hozzászólás


florianeva

Az a lepedő be kell hogy fedje az ágyat.

4 éve

Shibelion

Szerintem is. Jelentsd.

4 éve

BelaKosa
BelaKosa

Ez a szórend magyarul ronda, de legalább hibás is.☺

4 éve

HaIsmerszT

Az ok hogy rondanak talalod, bar nekem semmi bajom vele, de mi benne a hiba? :)

4 éve

BelaKosa
BelaKosa

Úgy emlékszem, hogy az igekötő és az ige közé max. a segédige kerülhet, a hogy elé pedig vesszőt kell tenni, és akkor már vessző is van az igekötő és az ige között. Persze lehet, hogy tévedek.

4 éve

Nyuszi85

Annak a lepedőnek be kell fednie az ágyat. Miért nem jó?

4 éve

Shibelion

Mert még nem jelentették annak. Egyébként szerintem még jobb is, mint ami jelenleg van megoldás.

4 éve

BelaKosa
BelaKosa

Már jó.

4 éve

xzolax

Csudaszép mondat...

4 éve

TloszAnob

Ebben a részben már háromszor kaszált el amiért nem ismer fel a szoftver egy helyes változatot. Bosszantó, mert ilyen mennyiségben ez még nem történt meg. De érdemes jelezni a hibát, mert eddig nyolc visszajelzést kaptam, hogy elfogadják az általam javasolt mondatot.

4 éve

RonaldoHUN

Na ez egy elég hülye mondat. Mármint ránézésre egyből érti mindenki a jelentését, de ezt tipikusan ezer módon el lehet mondani, és kétlem, hogy az összes szinonima bekerül az adatbázisba.

4 éve

HaIsmerszT

Az a lepedo kell az agy betakarasahoz. -- Ez miert nem jo?

4 éve

csorbala

mi célból fedjük be lepedővel az ágyat? ezt a tevékenységet ágyazásnak mondjuk. én így fogalmaztam az a lepedő szükséges az ágyazáshoz. ezt be is küldöm

4 éve

balazsil

Itt a need segédige?

7 hónapja

SaroltaKov3

Szükséges, hogy az a lepedő befedje az ágyat Nem fogadta el!!! Miért??

4 hónapja

MihlyLszlH

Az a lepedő kell fedje az ágyat....szerintük....remek fordítás!

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.