A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He tried to shut the door."

Fordítás:Megpróbálta becsukni az ajtót.

4 éve

9 hozzászólás


nyusziagyar

"próbálta becsukni az ajtót."- szerintem ez is jó.

4 éve

nagyenyed

jelentsd hibának, szerintem is jó

4 éve

fectroll
fectroll

Helyes az!

3 éve

Jpiroska

A becsukni az close. A shut az nem inkább bevágni?

4 éve

kaim68

Lehet, hogy a shut az becsuk, a close az be is zárja. (?)

4 éve

fectroll
fectroll

Vagy "becsapni"-t is jelent.

3 éve

jojosico

De, igazad van

2 hónapja

LovaszJ6
LovaszJ6

A shut jelentése lezárni shut down pl

3 éve

MemoryDream

Véletlenül azt írtam, h megpróbáltam és elfogadta azzal, h "Van egy elírás a válaszodban." :D

1 éve