1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He tried to shut the door."

"He tried to shut the door."

Fordítás:Megpróbálta becsukni az ajtót.

February 26, 2014

10 hozzászólás


nyusziagyar

"próbálta becsukni az ajtót."- szerintem ez is jó.


nagyenyed

jelentsd hibának, szerintem is jó


Jpiroska

A becsukni az close. A shut az nem inkább bevágni?


kaim68

Lehet, hogy a shut az becsuk, a close az be is zárja. (?)


fectroll

Vagy "becsapni"-t is jelent.


jojosico

De, igazad van


LovaszJ6

A shut jelentése lezárni shut down pl


MemoryDream

Véletlenül azt írtam, h megpróbáltam és elfogadta azzal, h "Van egy elírás a válaszodban." :D


happydaddy62

Ha nem hallom a végén a d betűt akkor jeken idő.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.