"Ben çarşambaları şarap içerim."

Çeviri:On Wednesdays I drink wine.

4 yıl önce

13 Yorum


tarikcelikel

peki i drink wine on wednesdays demiş olsam ne anlama gelecek?

3 yıl önce

EmreCan299206

Olur

2 yıl önce

GlenYldz4

Aynı anlama gelir

2 ay önce

eciskooo

Soruda hata var every wednesday de kabul gorulebilir!

4 yıl önce

Grnbaracuda

On yerine neden "in" kullanamıyoruz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"neden" diye sormamak lazım, İngilizcenin kuralı böyle. aylardan bahserken in, günlerden bahserken on

4 yıl önce

kawaimajo

Soruda sanırım bir hata var 3 defa farklı cevap verdim ikisinde on wednesday işaretli idi her seferinde on wednesday hatalı dedi

2 yıl önce

FethiKaya1

Sonuna "s" harfini koymayı unutmuşsun on wednesdays olacak

2 hafta önce

Tahazdere1

allah tan s getirmedim diye bu kadar da olmaz yaaaa

11 ay önce

ismail912039

Özne yüklem nesne sonrada zaman verilmesi gerekmiyormuydu

8 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

O soruyu bende merak ettim sanırım çarşambaları ben şarap içerim dediği için zamanı başa getirmiş

4 ay önce

Murat35396

On neden önce yazildi

6 ay önce

AknK6

Wednesday sonuna s geleceği kesinmi?

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.