"Ben çarşambaları şarap içerim."

Çeviri:On Wednesdays I drink wine.

February 26, 2014

21 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

tarikcelikel

peki i drink wine on wednesdays demiş olsam ne anlama gelecek?

March 12, 2015

EmreCan299206

Olur

January 30, 2016

GlenYldz4

Aynı anlama gelir

September 24, 2018

TunaAcm

Ben öyle yazdım kabul etti

February 10, 2019

eciskooo

Soruda hata var every wednesday de kabul gorulebilir!

October 4, 2014

Grnbaracuda

On yerine neden "in" kullanamıyoruz?

February 26, 2014

Selcen_Ozturk

"neden" diye sormamak lazım, İngilizcenin kuralı böyle. aylardan bahserken in, günlerden bahserken on

February 26, 2014

ozgur251106

Anlamak için çok iyi bir açıklama teşekkürler.

April 25, 2019

BelginCeyl

Saçmalık. Bir İngilizce öğretmenine sordum on wednesdays sonda olsa da doğru olur dedi neden burada kabul etmiyor

April 10, 2019

MuRaT27GaZiaNTeP

Çünkü arada as kullanmış. Eğer on wednesday sonda olsa doğru olurdu

July 26, 2019

kawaimajo

Soruda sanırım bir hata var 3 defa farklı cevap verdim ikisinde on wednesday işaretli idi her seferinde on wednesday hatalı dedi

February 1, 2016

FethiKaya1

Sonuna "s" harfini koymayı unutmuşsun on wednesdays olacak

November 26, 2018

ismail912039

Özne yüklem nesne sonrada zaman verilmesi gerekmiyormuydu

March 22, 2018

sonterekeme

O soruyu bende merak ettim sanırım çarşambaları ben şarap içerim dediği için zamanı başa getirmiş

August 4, 2018

Murat35396

On neden önce yazildi

June 11, 2018

AknK6

Wednesday sonuna s geleceği kesinmi?

December 2, 2018

lgaz830597

Aynı cümleyi yazdım fakat yanlış dedi

December 24, 2018

TunaAcm

I drink wine on Wednesdays neden kabul etmedi yanlışlık nerede söylermisiniz lütfen

February 3, 2019

edip879958

kabul ediyor bu şekilde yazdıysanız.

April 3, 2019

ela436881

Google çeviride benim yaptığım gibi yazıyor I drink wine on wednesdays

April 16, 2019

Leyla531862

I drink wine on wednesdays kabul etmesi gerekmiyormuydu

August 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.