Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben çarşambaları şarap içerim."

Çeviri:On Wednesdays I drink wine.

4 yıl önce

15 Yorum


tarikcelikel

peki i drink wine on wednesdays demiş olsam ne anlama gelecek?

3 yıl önce

EmreCan299206

Olur

2 yıl önce

GlenYldz4

Aynı anlama gelir

3 hafta önce

eciskooo

Soruda hata var every wednesday de kabul gorulebilir!

4 yıl önce

Grnbaracuda

On yerine neden "in" kullanamıyoruz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"neden" diye sormamak lazım, İngilizcenin kuralı böyle. aylardan bahserken in, günlerden bahserken on

4 yıl önce

BeratOzyig

"On" yerine " every " neden kabul gormuyor ki ?

2 yıl önce

kawaimajo

Soruda sanırım bir hata var 3 defa farklı cevap verdim ikisinde on wednesday işaretli idi her seferinde on wednesday hatalı dedi

2 yıl önce

Tahazdere1

allah tan s getirmedim diye bu kadar da olmaz yaaaa

9 ay önce

ismail912039

Özne yüklem nesne sonrada zaman verilmesi gerekmiyormuydu

6 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

O soruyu bende merak ettim sanırım çarşambaları ben şarap içerim dediği için zamanı başa getirmiş

2 ay önce

Murat35396

On neden önce yazildi

4 ay önce

iitenbilen

Gene şarap gene içki rezillik diz boyu

6 ay önce

as.a

ne bu ya şarap şarap şarap.. ingilizce öğreniyoruz diye hristiyan mı olduk

4 yıl önce

Kalabalik12

içkiyle hristiyanlığın ne alakası var kardeşim yobaz kesilmeyin burdada başımıza

4 yıl önce