1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben çarşambaları şarap içeri…

"Ben çarşambaları şarap içerim."

Çeviri:On Wednesdays I drink wine.

February 26, 2014

61 Yorum


tarikcelikel

peki i drink wine on wednesdays demiş olsam ne anlama gelecek?


TunaAcm

Ben öyle yazdım kabul etti


HanifiBien

Ben de böyle yazdım niye kabul etmedi


GlenYldz4

Aynı anlama gelir


nib853261

Ben de böyle yazdım kabul etmedi.


fahoo2

Çarşamba sarap icerim olacak


BelginCeyl

Saçmalık. Bir İngilizce öğretmenine sordum on wednesdays sonda olsa da doğru olur dedi neden burada kabul etmiyor


MuRaT27GaZiaNTeP

Çünkü arada as kullanmış. Eğer on wednesday sonda olsa doğru olurdu


TunaAcm

I drink wine on Wednesdays neden kabul etmedi yanlışlık nerede söylermisiniz lütfen


edip879958

kabul ediyor bu şekilde yazdıysanız.


Grnbaracuda

On yerine neden "in" kullanamıyoruz?


Selcen_Ozturk

"neden" diye sormamak lazım, İngilizcenin kuralı böyle. aylardan bahserken in, günlerden bahserken on


ozgur251106

Anlamak için çok iyi bir açıklama teşekkürler.


HamzaDa

lütfen cevaplarmısın? zaman cümlenin sonunda olacak diye öğrendik neden en başta oluyor. bu bölümde


Leyla531862

I drink wine on wednesdays kabul etmesi gerekmiyormuydu


HARUNYAKUT

Neden on yazılmış?


ErdemAksam

I drink wine on Wednesdays. bu doğru olandır. Yalandan doğruları yanlış gibi gösterip, Plus'a yani ücret verip sınırsız cana geçmemiz için yapıyorlar


berkayutku8

Ben plus kullanıyorum, bende de aynı kardeşim.


MyAnGeLs714

Senin aklina takılan bu mu oldu


eciskooo

Soruda hata var every wednesday de kabul gorulebilir!


MerveTOKSZ1

Her çarşamba demediği icin every olmaz


Murat35396

On neden önce yazildi


ela436881

Google çeviride benim yaptığım gibi yazıyor I drink wine on wednesdays


Berkant788058

I drink wine on wednesday neden kabul edilmedi aynı şey değil mi


kawaimajo

Soruda sanırım bir hata var 3 defa farklı cevap verdim ikisinde on wednesday işaretli idi her seferinde on wednesday hatalı dedi


FethiKaya1

Sonuna "s" harfini koymayı unutmuşsun on wednesdays olacak


ismail912039

Özne yüklem nesne sonrada zaman verilmesi gerekmiyormuydu


sonterekeme

O soruyu bende merak ettim sanırım çarşambaları ben şarap içerim dediği için zamanı başa getirmiş


Aknby

Wednesday sonuna s geleceği kesinmi?


lgaz830597

Aynı cümleyi yazdım fakat yanlış dedi


SelukMaral

Cevabı doğru yapmama rağmen neden yanlış oluyor....


YaKaMozZ1

Bu sefer nerde yalnislık var:)


YaKaMozZ1

Programın miladi bitmis,sil beni der gibi:)


MedihaKk

Perşembeyedr geberir heralde


cesuva

Soru yanlıs l I bu ikisi arasindaki fark ne on wednesdays l drin wine neden dogru degil sacmalik


Mir550969

Doğru cevap veriyorum doğru deyip can harcıyor ve yanlıș kab ediyor


asl364068

On wednesdays sonda yazdım kabul etti


ergun384912

ben de öyle yazdım kabul etmedi


Muharrem754898

I drink wednesdays wine İngilizce sözlük çeviri de aynı anlamı veriyor.


Canselahin7

Ya bide can gidiyor :(


Glan386820

Arkadaşlar ingilizce cümlelerinin nasıl sıralandığını anlamıyorum bunun için bana yardımcı olurmusunuz?


mehmet658148

Neden yanlis uyari veriyor


Esra550518

Doğru yazdım ama kabul etmedi


Faruk463133

Lütfen şarap sorusunu ısrarla sormayın, ilginize thank you


fikret535784

aynısıni yazdım yanlış diyor


ULA156534

On wednesday ı drink wine yazdım kabul etmedi doğrusuna baktım yazdığımla aynıydı :D?


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


SeldaGLMZ

Neden hep şarap içiliyor? Başka içecek yok mu?


BeratOzyig

"On" yerine " every " neden kabul gormuyor ki ?


[aktif olmayan kullanıcı]

    allah tan s getirmedim diye bu kadar da olmaz yaaaa


votki

    Her yerde mikrop gibi üretmek zorunda mısınız?


iitenbilen

    Gene şarap gene içki rezillik diz boyu


as.a

    ne bu ya şarap şarap şarap.. ingilizce öğreniyoruz diye hristiyan mı olduk


Kalabalik12

    içkiyle hristiyanlığın ne alakası var kardeşim yobaz kesilmeyin burdada başımıza

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.