A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A kismacska fekete."

Fordítás:The little cat is black.

0
4 éve

10 hozzászólás


nagy.attil

A kitty-t miért nem fogadja el jó megoldásnak?

4
Válasz4 éve

StevenMans2
StevenMans2

Miért nem "kitten"?

2
Válasz3 éve

dr3co

Szerintem is helyes, én is pont ezen buktam el :(

0
Válasz3 éve

ShypyStell

Nekem már elfogadta a kitten-t

0
Válasz3 éve

sodika
sodika

Az, hogy "The small cat is black" miért nem jó?

1
Válasz3 éve

zsoltii92

Jelentsd es jo lesz! ;-)

0
Válasz3 éve

brigg3

Szerintem meg ne! A 'small cat' kis méretű macskát jelent, míg itt inkább macskakölyökről van szó.

0
Válasz2 éve

StevenMans2
StevenMans2

Igen. Ha magyarul "kismacska" csak azt jelent, hogy a macska fiatal, inkább mint kisci, azután, angolul, a jóbb szo itt "little". Angolul, "small" jelent csak a méretet, míg "little" jelent a méretet vagy az életkort.

Viszont, angolul (Amerikai vagy Brit), általában mondjuk a "kitten". Majdnem soha nem mondjuk a "little cat".

1
Válasz2 éve

Zsofi62

The pussycat is black. Nem lehet jó?

0
Válasz1 éve

DianaCure

Mert a pussycat az a kandúr. A kitty a helyes.

0
Válasz1 éve