Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jem."

Tłumaczenie:I eat.

4 lata temu

56 komentarzy


jarek.bana

Mi sie strasznie nasuwa present continous

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Jeśli użyjesz Present Continous też najprawdopodobniej będzie zaliczone, bo bez kontekstu to rzeczywiście bardziej logiczny wybór. A jeśli nie, to po prostu trzeba to zgłosić. Duolingo po prostu chce najpierw nauczyć nas słownictwa a troszkę później wprowadzić gramatykę

4 lata temu

nika2210

To prawda

11 miesięcy temu

Barbara729022

Ol oo loll km ll ok olo

1 rok temu

ollaaa1

a ile jest gramatyk?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie rozumiem pytania, gramatyka to zbiór wszystkich zasad i reguł rządzących językiem. Jeśli chodzi o czasy gramatyczne, to w języku angielskim jest ich 12.

4 lata temu

Hania794195

Dzlaczego ty jesteś taka mądra

2 miesiące temu

pawik5

Mi idzie jak po grudzie ale dopiero zaczynam za komuny uczyli ruskiego

2 lata temu

Henryk7
Henryk7

dobrze Ci idzie, w jeden dzień trzy poziomy :-)

2 lata temu

krokodyl1235

Ja w jeden dzień zrobiłem ich 8

1 rok temu

Henryk7
Henryk7

Brawo Maestro ! Lecz nie wiem czy wiesz: pawiki - czy to gołębie czy motylki, z natury swej skromniejsze są niż krokodylki, w zaliczaniu poziomów chyba też... :)

1 rok temu

Judysia1

Fajne

1 rok temu

Jagoda_Paynr

Napisałam samo eat ;(

3 lata temu

Agnieszka656636

Ja też ;(

6 miesięcy temu

Zosia502710

Ja też

5 miesięcy temu

Sylwia337409

Ja tez

3 miesiące temu

ChicUnique

Ja też :-(

8 miesięcy temu

krokodyl1235

Ja też

1 rok temu

NatalkaaaJ

Ja też :*

3 lata temu

kiki500c

Hej mam pytanie bo jak naciskam I eat - zle

1 rok temu

krokodyl1235

Mi zeszło bez problemu PS Ciągle ulepszają Duolingo więc takich błędów będzie coraz mniej

1 rok temu

Hania794195

Jest tam taka flaga i tam się pisze takie żeczy

2 miesiące temu

kiki500c

Naciskam dobrze a to mi mówi że zle

1 rok temu

LoaminaKol

Wybrałam I eat i mi wyskoczyło że źle

1 rok temu

mati829840

Hi

1 rok temu

ameliawitk

Banalne

10 miesięcy temu

Wiosna741380

I eat

9 miesięcy temu

Pawel1605

klikam dobre a mam źle (odp 2 i am eating) zła odpowiedz poprawne tłumaczenia i am eating

8 miesięcy temu

krystyna465315

i eat

8 miesięcy temu

Filip1680

Jem. - I eat.

4 miesiące temu

Alicja475747

W ćwicEniach z zwierząd nie ma pawlików

4 miesiące temu

ameliawitk

Aha

10 miesięcy temu

Wiktoria542819

Napisałam samo eat ;( XD

6 miesięcy temu

wixson3

Tak nie pisze ze ja jem

6 miesięcy temu

JuliaKutyba

Nie napisałam I

6 miesięcy temu

Natalia795952

I eat

5 miesięcy temu

AmelkaWiel1

LYL

5 miesięcy temu

Emilia837487

Poprzednie pytanie było ja jem

5 miesięcy temu

gabbi189913

Czemu nie mogę dać same ,, eat'' tylko musze dać ,, I eat '' ??

1 miesiąc temu

Nikola379012

Mam błont

5 miesięcy temu

Dzinka18

napisałam i eat i napisało mi że zle a w odpowiedzi pisało ze dobrze i tak już kilka razy

2 lata temu

ffffffffff194549

Ja napisałam i fly to bylo źle a samo fly też źle no jusz niewim odpowiecie?

1 rok temu

Judysia1

eat trzeba było napisać!

1 rok temu

ameliawitk

Eat!

10 miesięcy temu

krokodyl1235

fly chyba eat

1 rok temu

Weronika62027

To brzmi doslownie''jestem jedzeniem" I am - ja jestem .

2 lata temu

Henryk7
Henryk7

jeśli wejdziesz do klatki z głodnym lwem...masz rację :-) W tym przypadku Duo podało przykład użycia czasu Present Continous

2 lata temu

Judysia1

Dobre!

1 rok temu

OlaKaiser

A ja napisałam jem

2 lata temu

OlafkiLuny

Lol

1 rok temu

ffffffffff194549

Mam pytanie može ktoś na nie odpowiedzieć?

1 rok temu

krokodyl1235

Jeśli masz pytanie to zadaj je zamiast się głupio pytać czy możesz je zadać

1 rok temu

kalkulus686

jaja napisałem eat a tu błąd

2 lata temu

Amelia692827

Powinieneś napisać 'I eat'.

5 miesięcy temu

liwia2003

eat-jeść a on poprosił o jem a ja napisałam eat a on ŹLE

2 lata temu

kubac100

Samo eat oznacza jeść, lecz gdy napiszemy I eat będzie to znaczyło jem. Proste.

2 lata temu