"Iamamanandsheisawoman."

Tłumaczenie:Ja jestem mężczyzną, a ona jest kobietą.

4 lata temu

43 komentarze


TomaszSimi

W języku polskim nie trzeba dwa razy powtarzać "jest".

3 lata temu

SalemSaber1

I am a man and she is a woman - Ja jestem mezczyzna, a ona jest kobieta - AND w zdaniu oznacza I oraz A ? czt to blad aplikacji ?

3 lata temu

xmoniczkax.567

And oznacza zarówno, a, jak i i.

3 lata temu

Gabi100295

And oznacza-i, oraz, a

11 miesięcy temu

Teresa-84

zrobiłem dobrze a mówi zle

2 lata temu

paulinka2b

Ja też

9 miesięcy temu

Marek_Maj

dało mi że ,,woman,, to liczba mnoga i mam źle jak popatrzyem mam identycznie jak na dole

3 lata temu

keraj79

Lo. M K po okolic 9909koo

5 miesięcy temu

wrona112

Dlaczego to mi nie zalicza? "Man" ma znaczenie meżczyzna, facet oraz człowiek....

2 lata temu

Zuzik56709

Ja nie moge

1 rok temu

Tymro

to się pisze ja jestem męszczyzną a ona kobietą

2 lata temu

AlexaRekiel

Mężczyzną xD

9 miesięcy temu

Groszku95

Napisałem I'm a nie zalicza a to raczej poprawna forma

2 lata temu

Gagukaaulu

Napisalam "ona to kobieta", nie zaliczylo mi. Wymaga "jest"

9 miesięcy temu

buskes76

Też jest poprawnie. Zgłoś!

3 miesiące temu

Adam948101

No i co niby napisałem źle ... "ja jestem mężczyzną, a ona jest kobietą " ; jedak duolingo widzi błąd, tłumacząc identycznie

3 miesiące temu

Barti3245

Fałszywy błąd!!!

1 rok temu

Patrycja754055

Ja nie mialam wyrazu ,,women"

10 miesięcy temu

Ilona12297

Nie rozumie w czym problem

9 miesięcy temu

jtrybala

Pisało Dobrze tłumaczenie

8 miesięcy temu

Milan578468

Napisano mi: prawie dobrze, na czerwono wyświetlono ,,is a", więc pewnie trzeba by poćwiczyć.

8 miesięcy temu

Grazyna381094

Jak to ma być

7 miesięcy temu

urszula.tyniec14

Napisałam prawidłowo!

6 miesięcy temu

urszula.tyniec14

Wkurza mnie, pisze dobrze a mowi mi ze źle

6 miesięcy temu

Lena249154

6

5 miesięcy temu

Lena249154

to są różne znaczenia

5 miesięcy temu

Lena249154

jestem

5 miesięcy temu

malgoska239223

To zdanie napisalam poprawnie.

3 miesiące temu

Ardoamm

Zrobiłem błąd w ortografi a on napisał "użyłeś złego słowa"!

4 tygodnie temu

OlaTomczuk

zrobiłam dobrze

3 lata temu

Dori37561
Dori37561

A co mnie to obchodzi? Ja tu czytam rad a nie głupot!

11 miesięcy temu

AmeliaMora506704

and po angielsku oznacza i a nie a wiec moje zdanie było poprawne

1 rok temu

Gabi100295

And oznacza-i, a, oraz Tak masz rację

11 miesięcy temu

Hubileusz

a mi się pokazalo że dobrze

3 lata temu

dawidzioks

Zaznaczylo ze poprawnie powinno byc facetem ...

2 lata temu

Malwina386380

?

1 rok temu

urbvnskx

Wszystko jest poprawnie. I w angielskim i w niemieckim (and, und) spójnik odpowiadający polskiemu 'i' ma także znaczenie 'a'

1 rok temu

matylda1706

Nie uznało bo przetłumaczyłam AND na I. Czemu

1 rok temu

Gabi100295

And oznacza I zarówno jak A, ORAZ

11 miesięcy temu

Ala0300

and oznacza i an nie a!

1 rok temu

Gabi100295

And oznacz zarówno jak I, A, ORAZ

11 miesięcy temu

NataliaKLo1

Ściąga ode mnie.Jeśli masz am1 to nie moze sie nigdy tem sam wyraz sie potarzac inaczej to nie ma sensu

4 lata temu

xmoniczkax.567

???

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.