Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I am a man and she is a woman."

Tłumaczenie:Ja jestem mężczyzną, a ona jest kobietą.

4 lata temu

41 komentarzy


TomaszSimi

W języku polskim nie trzeba dwa razy powtarzać "jest".

3 lata temu

SalemSaber1

I am a man and she is a woman - Ja jestem mezczyzna, a ona jest kobieta - AND w zdaniu oznacza I oraz A ? czt to blad aplikacji ?

3 lata temu

xmoniczkax.567

And oznacza zarówno, a, jak i i.

2 lata temu

Gabi100295

And oznacza-i, oraz, a

7 miesięcy temu

Teresa-84

zrobiłem dobrze a mówi zle

2 lata temu

paulinka2b

Ja też

5 miesięcy temu

Marek_Maj

dało mi że ,,woman,, to liczba mnoga i mam źle jak popatrzyem mam identycznie jak na dole

3 lata temu

keraj79

Lo. M K po okolic 9909koo

2 miesiące temu

Tymro

to się pisze ja jestem męszczyzną a ona kobietą

2 lata temu

AlexaRekiel

Mężczyzną xD

5 miesięcy temu

Groszku95

Napisałem I'm a nie zalicza a to raczej poprawna forma

2 lata temu

wrona112

Dlaczego to mi nie zalicza? "Man" ma znaczenie meżczyzna, facet oraz człowiek....

1 rok temu

Zuzik56709

Ja nie moge

1 rok temu

Barti3245

Fałszywy błąd!!!

1 rok temu

Patrycja754055

Ja nie mialam wyrazu ,,women"

7 miesięcy temu

Ilona12297

Nie rozumie w czym problem

5 miesięcy temu

Gagukaaulu

Napisalam "ona to kobieta", nie zaliczylo mi. Wymaga "jest"

5 miesięcy temu

jtrybala

Pisało Dobrze tłumaczenie

4 miesiące temu

Milan578468

Napisano mi: prawie dobrze, na czerwono wyświetlono ,,is a", więc pewnie trzeba by poćwiczyć.

4 miesiące temu

Grazyna381094

Jak to ma być

3 miesiące temu

urszula.tyniec14

Napisałam prawidłowo!

2 miesiące temu

urszula.tyniec14

Wkurza mnie, pisze dobrze a mowi mi ze źle

2 miesiące temu

Lena249154

6

1 miesiąc temu

Lena249154

to są różne znaczenia

1 miesiąc temu

Lena249154

jestem

1 miesiąc temu

Adam948101

No i co niby napisałem źle ... "ja jestem mężczyzną, a ona jest kobietą " ; jedak duolingo widzi błąd, tłumacząc identycznie

4 dni temu

malgoska239223

To zdanie napisalam poprawnie.

2 dni temu

OlaTomczuk

zrobiłam dobrze

2 lata temu

Dori37561
Dori37561

A co mnie to obchodzi? Ja tu czytam rad a nie głupot!

7 miesięcy temu

AmeliaMora506704

and po angielsku oznacza i a nie a wiec moje zdanie było poprawne

1 rok temu

Gabi100295

And oznacza-i, a, oraz Tak masz rację

7 miesięcy temu

Hubileusz

a mi się pokazalo że dobrze

2 lata temu

dawidzioks

Zaznaczylo ze poprawnie powinno byc facetem ...

2 lata temu

Malwina386380

?

10 miesięcy temu

urbvnskx

Wszystko jest poprawnie. I w angielskim i w niemieckim (and, und) spójnik odpowiadający polskiemu 'i' ma także znaczenie 'a'

9 miesięcy temu

matylda1706

Nie uznało bo przetłumaczyłam AND na I. Czemu

1 rok temu

Gabi100295

And oznacza I zarówno jak A, ORAZ

7 miesięcy temu

Ala0300

and oznacza i an nie a!

11 miesięcy temu

Gabi100295

And oznacz zarówno jak I, A, ORAZ

7 miesięcy temu

NataliaKLo1

Ściąga ode mnie.Jeśli masz am1 to nie moze sie nigdy tem sam wyraz sie potarzac inaczej to nie ma sensu

3 lata temu

xmoniczkax.567

???

2 lata temu