"Iamamanandsheisawoman."

Tłumaczenie:Ja jestem mężczyzną, a ona jest kobietą.

4 lata temu

28 komentarzy


TomaszSimi

W języku polskim nie trzeba dwa razy powtarzać "jest".

3 lata temu

SalemSaber1

I am a man and she is a woman - Ja jestem mezczyzna, a ona jest kobieta - AND w zdaniu oznacza I oraz A ? czt to blad aplikacji ?

3 lata temu

xmoniczkax.567

And oznacza zarówno, a, jak i i.

3 lata temu

Gabi100295

And oznacza-i, oraz, a

9 miesięcy temu

Teresa-84

zrobiłem dobrze a mówi zle

2 lata temu

paulinka2b

Ja też

7 miesięcy temu

Marek_Maj

dało mi że ,,woman,, to liczba mnoga i mam źle jak popatrzyem mam identycznie jak na dole

3 lata temu

keraj79

Lo. M K po okolic 9909koo

4 miesiące temu

wrona112

Dlaczego to mi nie zalicza? "Man" ma znaczenie meżczyzna, facet oraz człowiek....

2 lata temu

Zuzik56709

Ja nie moge

1 rok temu

Tymro

to się pisze ja jestem męszczyzną a ona kobietą

2 lata temu

AlexaRekiel

Mężczyzną xD

7 miesięcy temu

Groszku95

Napisałem I'm a nie zalicza a to raczej poprawna forma

2 lata temu

Gagukaaulu

Napisalam "ona to kobieta", nie zaliczylo mi. Wymaga "jest"

7 miesięcy temu

buskes76

Też jest poprawnie. Zgłoś!

1 miesiąc temu

Adam948101

No i co niby napisałem źle ... "ja jestem mężczyzną, a ona jest kobietą " ; jedak duolingo widzi błąd, tłumacząc identycznie

2 miesiące temu

Barti3245

Fałszywy błąd!!!

1 rok temu

Patrycja754055

Ja nie mialam wyrazu ,,women"

9 miesięcy temu

Ilona12297

Nie rozumie w czym problem

7 miesięcy temu

jtrybala

Pisało Dobrze tłumaczenie

6 miesięcy temu

Milan578468

Napisano mi: prawie dobrze, na czerwono wyświetlono ,,is a", więc pewnie trzeba by poćwiczyć.

6 miesięcy temu

Grazyna381094

Jak to ma być

5 miesięcy temu

urszula.tyniec14

Napisałam prawidłowo!

4 miesiące temu

urszula.tyniec14

Wkurza mnie, pisze dobrze a mowi mi ze źle

4 miesiące temu

Lena249154

6

3 miesiące temu

Lena249154

to są różne znaczenia

3 miesiące temu

Lena249154

jestem

3 miesiące temu

malgoska239223

To zdanie napisalam poprawnie.

2 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.