1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have a fire department."

"We have a fire department."

Çeviri:Bizim bir itfaiye teşkilatımız vardır.

February 26, 2014

3 Yorum


auspices

"Bizim yangın bölümümüz var" neden olmaz ?

August 22, 2014

AkcabeyLee

10 yıldır itfaiyeciyim itfaiye bölümü diye birşey duymadım. Police department polis bölümü olurdu

August 17, 2017

Hisar34

Itfaiye teşkilatı, itfaiye örgütü seklinde tanimlaniyor baktigim web sayfalarinda. İtfaiye departmanı dememişler gordugum kadariyla. İtfaiye bölumu, yuksek ogrenimde ön lisans duzeyinde bir bolum adi olarak geciyor.. Bizde departman / kisim / bolum seklinde bir ad tamlaması kullanilmamiş ama departman yerine bolum/kisim kullanilmasi bana da daha anlamlı geliyor.

October 23, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.