"Balıkları yiyoruz."

Çeviri:Wir essen die Fische.

January 1, 2017

12 Yorum


fevzionur1

şu der/die/das bunları beceremiyorum nasıl öğreneceğim ?

April 21, 2019

wembmew

Profil resmini Hitler yapmayı biliyosun ama artikelleri öğrenemem diyorsun nasıl olacak?

June 12, 2019

fevzionur1

ben öğrenemem demedim. hatta bunda Almanlar, kendileri bile zorlanıyorlar.

June 12, 2019

RasimKurtu1

Doğru Almanların kendileri dahi artikellerde zorlanıyor bizim zorlanmamız normal

July 29, 2019

astronot_kafa

Sürekli duyunca alışılıyor. Yine de sen çelişki de kalınca ein ı salla. Yüksek olasılıkla tutuyor

June 13, 2019

nergis302585

Bende cok karistiriyorum acikcasi

June 22, 2019

RasimKurtu1

Artikel kullanımı herkesin kafasını karıştırıyor benide ama zamanla alışıyor insan çok okuyup tekrar yaparak

July 29, 2019

Sara126860

Cümle ortasında artikel kullanılmaz ki

August 17, 2017

Kurt327339

Saçma sapan çeviri yapmışlar.

November 18, 2018

nergis302585

Dogru degilmiki

June 22, 2019

astronot_kafa

Wir essen ein Fisch neden olmuyor. Belirli bir balığı kastetmemiş ki

June 13, 2019

RasimKurtu1

Wir essen ein Fisch bende kabul etti ilginç sende kabul etmemesi

July 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.