1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Balıkları yiyoruz."

"Balıkları yiyoruz."

Çeviri:Wir essen die Fische.

January 1, 2017

12 Yorum


fevzionur1

şu der/die/das bunları beceremiyorum nasıl öğreneceğim ?


huseyinsargin

Profil resmini Hitler yapmayı biliyosun ama artikelleri öğrenemem diyorsun nasıl olacak?


fevzionur1

ben öğrenemem demedim. hatta bunda Almanlar, kendileri bile zorlanıyorlar.


cimbom1905.

Yav ben 12 yaşındayım 2 hafta çalıştım ezberledim be


MahmutAltu14

Hiç zorlanan Alman görmedim.. O lafı almanca hocaları uyduruyor


aydoan194307

Duyanda tğm alman lehçelerini biliyorsun sanacak doğrusu die teller Ama ulm ve çevresinde demiyor kimse?das teller diyorlar nolcek şincik


RasimKurtu1

Artikel kullanımı herkesin kafasını karıştırıyor benide ama zamanla alışıyor insan çok okuyup tekrar yaparak


sarasenyegit

Cümle ortasında artikel kullanılmaz ki


simsizBiri1

Yanlışlik yok. Belli bir grup balıktan bahsetmek için die kullanılmış


astronot_kafa

Belirli grubu kastettiği nasıl anladık ?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bazı cevaplar neden kabul görünmüyor doğru olduğu halde

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.