1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A nők esznek egy szendvicset…

"A nők esznek egy szendvicset."

Fordítás:The women eat a sandwich.

February 26, 2014

7 hozzászólás


FanniNmeth9

Egy nő: woman Több nő: women


hamutarto0610

A nők többes számba van


lili.meloc

Mert a women az tobbes szam, az "e" miatt.


rpi17422

Jól írtam. A többesszám az a women.


lulurin

Am ez most nem azt jelenti, hogy a nők egy szendvicset esznek? Tehát mind ugyan azt a szendvicset eszik? Oo?


Viktor59111

Hiba!Többes szám! Women eating a sandwich.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.