1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Spring, summer, fall, winter…

"Spring, summer, fall, winter."

Fordítás:Tavasz, nyár, ősz, tél.

January 1, 2017

19 hozzászólás


joemagyarul

ősz? autumn és fall mindkettő jók.


Dorina20051217

Az azt jelenti hogy Ősz!


HamvasNatl

az ősz nem autumn?


NtnielMosz

Nem én az angoloktol is fall-t hallok nem nagyon használják az autumn-t


joemagyarul

autumn-t használják több britanniaban, franciaról automne és latinról autumnum

fall-t használják több amerikaban és kanadaban, ez régebbi angolról


vasvariistvan

Miért baj ha két szó is van az őszre? Nálunk is van pl tavasz és kikelet.


Fec112763

Spring, Summer, Autumn, Winter.


Boroka55.

fall=esik, ősz=autumn Ez mi? Miért fall amikor autumn?


Harga

Szinonímák. Neten és szótárakban egyértelműsíthető.


villoplusi

Mert a fall-t Amerikában az őszre is mondják.


czedit1

Ezeket irtam be sorjában, szépen s nem fogadta el.. a "fall" szoval van problémája szerintem... :(


OroszvriJz

az autumn miért nem elfogadott az ősz-re?


OtilijaDog

A vàlaszom helyes


Harga

Nem csak a tied jó. Nálad olyan ritka, hogy be kellett jelentened it?


villoplusi

A fall és autumn is őszt jelent, de a fall leesést is jelent. Az angolok használják inkább az autumn-ot az amerikaiak a fall-ot.


Tibi757199

Kihagytam 3 szóközt. =( Amúgy pedig a "fall" - mint "ősz" jelentést itt ismertem/tanultam meg. Szótárakban,netes webfordítókon autumn van általában. Ez van...Mindig tanul az ember! ;)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.