1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Eat slowly."

"Eat slowly."

Fordítás:Lassan egyél!

February 26, 2014

6 hozzászólás


Klaudia666

De ha felszóllító mondat akkor az angol mondat miért nem felkiáltó mondattal zárul?


ZsofiaHorv

Mert náluk mások a nyelvtani szabályok, mint magyarban. :)


Klaudia666

köszönöm szépen :)


peoplex

Mert hibásan írták le. Jelentettem a hibát.


bela0830

Egyél lassabban??? Hogy mondod??


MikulaiDne

Engem is a felkiáltójel hiánya zavart meg, a Lassan egyél- t nem fogadta el jónak.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.