A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Eat slowly."

Fordítás:Lassan egyél!

4 éve

6 hozzászólás


Klaudia666

De ha felszóllító mondat akkor az angol mondat miért nem felkiáltó mondattal zárul?

4 éve

ZsofiaHorv

Mert náluk mások a nyelvtani szabályok, mint magyarban. :)

4 éve

Klaudia666

köszönöm szépen :)

3 éve

peoplex

Mert hibásan írták le. Jelentettem a hibát.

3 éve

bela0830

Egyél lassabban??? Hogy mondod??

2 éve

MikulaiDne

Engem is a felkiáltójel hiánya zavart meg, a Lassan egyél- t nem fogadta el jónak.

1 éve