"Вона гарна жінка."

Переклад:She is a beautiful woman.

2 роки тому

4 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Про цю жінку відомо лише, що вона гарна. Щоб зрозуміти, коли вживати означений чи неозначений артикль, а іноді і обходитись без артикля, переляньте два невеликі тексти з чудовими коментарями Драгункіна на стор. 134 - 136 його посібника: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

1 рік тому

stepan240201

Крутяк! Дякую!

5 місяців тому

4dKy

Чому вживається артикиль 'a' якщо ми говоримо про конкретну жінку.

2 роки тому

StasSheles

Good хіба не гарна?

11 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.