A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az éjszaka alatt"

Fordítás:During the night

0
4 éve

5 hozzászólás


Timtimko
Timtimko

Miért nem helyes az, ha azt írom, hogy: The night under. Az under = alatt

0
Válasz4 éve

radnaitomi

És azért sem lenne jó (azon túl, amit retroNono írt), mert az 'under' egy elöljárószó - ahogy a nevéből is kiderül a főnév előtt kell álljon:

  • under the table = az asztal alatt

  • under pressure = nyomás alatt

0
Válasz4 éve

Maminti.
Maminti.

underground :)

0
Válasz4 éve

retroNono

Ugyan úgy belefutottam...szerintem az under az inkább fizikailag jelenti hogy alatt...Itt a during a helyes, ha időről beszélünk.

0
Válasz4 éve

Timtimko
Timtimko

Köszönöm a válaszaitokat, most már értem a különbséget. :)

0
Válasz4 éve