1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich lese das Menü."

"Ich lese das Menü."

Çeviri:Menüyü okuyorum.

January 2, 2017

6 Yorum


Egzolinas1

Ben menü okurum da doğru olmalı.


yakut.kirmizi

Lese ile lesenin farkı nedir ?


SteffiBookworm-

(Ben) okurum - ich lese
(Sen) okursun - du liest
(O) okur - er/sie/es liest
(Biz) okuruz - wir lesen
(Siz) okursunuz - ihr lest / sie lesen
(Onlar) okurlar - sie lesen

dictionary/Almanca/lese-lesen-fiil-%C5%9Fimdiki+belirtme+zaman%C4%B1-birinci+%C5%9Fah%C4%B1s-tekil/86435005bb19d4f944cc3b07a419ba98

http://de.bab.la/konjugieren/deutsch/lesen


RifatSer

Das Menü dediği icin akkusativ. Mutlaka ismin -i hali gelmeli. Menü demeni bu yuzden kabul etmiyor. Menüyü demen gerek.


enolGrel

ben menüyü okuyom dedim kabul etmedi adamlar cagdaş ve bilinçli türkçe istiyor


ert789

menü okurum dedim yanlış dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.